تاریخ انتشار: 1396/03/22 18:19
کد خبر: 204204

آیااستقلال برای خرید بمب ملی پوش قانون را نقض می کند!

علیرضا منصوریان به شدت خواستار جذب پژمان منتظری است.
 آیااستقلال برای خرید بمب ملی پوش  قانون را نقض می کند!

ا سرمربی استقلال تهران بعد از شکست 6 بر یک مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد چند بازیکن بین‌المللی برای فصل بعد می‌خواهد که یکی از آنها پژمان منتظری است.

اما چرا این بازیکن تا به حال با استقلال قرارداد امضا نکرده است؟ گرچه پژمان منتظری در گفت‌وگو با استقلالی‌ها عنوان کرده در حال حاضر تمرکزش به بازی تیم ملی ایران و ازبکستان است اما مسئله چیز دیگری است. به پژمان منتظری اطلاع داده‌اند سقف قرارداد فصل جدید باشگاه استقلال تهران یک میلیارد و 200 میلیون تومان است و این بازیکن با چنین مبلغی آبی‌پوش نمی‌شود.

البته باشگاه استقلال تهران حاضر است در قرارداد منتظری آپشن هم بگذارد اما پژمان هنوز جواب روشنی نداده است. یک منبع مطلع و آگاه خبر داد استقلال تهران اگر می‌خواهد پژمان منتظری را جذب کند باید سقف یک میلیارد و 200 میلیون تومانی را بشکند!

این مدافع ملی‌پوش در قطر سالی 700، 800 هزار دلار پول می‌گرفت و حالا برایش سخت است کمتر از آن با استقلال ببندد. این در حالی است که پژمان منتظری هم‌اکنون پیشنهادی هم از لیگ ستارگان قطر نداشته و بالاجبار باید به ایران بازگردد.

تا جایی هم که ما می‌دانیم در داخل کشور هیچ باشگاهی قادر نیست 2 میلیارد تومان به پژمان بدهد، حتی استقلال تهران! هرچند تجربه در فوتبال ایران نشان داده هرگز نباید گفت هرگز! شاید همین امروز، فردا استقلال تهران هم توانست چنین پولی جور کند. خدا را چه دیدید؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vpxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



منتظر شاهکار نقل و انتقالاتی استقلال باشید!