تاریخ انتشار: 1396/03/18 07:10
کد خبر: 205312

سرمربی استقلال و بازی با نام های بزرگ برای جبران حماسه العین

سرمربی استقلال و بازی با نام های بزرگ برای جبران حماسه العین

گفته می‎شود در لیستی که علیرضا منصوریان به مدیران باشگاه استقلال ارائه داده نام 7 بازیکن دیده می شود: شایان مصلح، سجاد شهباززاده، رامین رضاییان، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی، جلال الدین ماشاریپوف و پژمان منتظری.

 

البته خرید این همه ستاره، برای هواداران استقلال جذاب خواهد بود و می تواند آنها را به داشتن تیمی قدرتمند در فصل آینده امیدوار کند اما  با یک حساب سرانگشتی هم میتوان به این نتیجه رسید که جذب این بازیکنان نزدیک به 10 میلیارد تومان برای استقلال هزینه خواهد داشت، ضمن اینکه هیچ کدام از این بازیکنان، زیر 23 سال نیستند. چند بازیکن زیر 23 سال فصل قبل استقلال هم امسال از این فهرست خارج شدهاند و جزو بازیکنان بزرگسال این تیم محسوب میشوند و استقلال باید به فهرست فصل آینده خود چند بازیکن زیر 23 سال تازه را اضافه کند. آبیها تا امروز نه تنها این کار را نکردهاند بلکه گفته میشود یکی دو بازیکن جوان و زیر 23 سال این تیم در آستانه ترک باشگاه هستند و با این شرایط منصوریان محدودیتهای بیشتری برای جذب بازیکنان مورد نظر خود خواهد داشت.

 

با در نظر گرفتن این موارد به نظر میرسد هدف از دادن چنین لیستی فقط بازی با نامها و ساکت کردن اعتراضات هواداران است و امکان جذب همه آنها از نظر قانونی هم ممکن نیست. در واقع منصوریان پس از شکست سنگین تیمش مقابل العین قصد دارد با سیاست بازی با نامها از فشار زیادی که روی دوشش وجود دارد فرار کند و با کارهایی مثل ارائه فهرست خرید جذاب و گران، برای خودش در استقلال زمان بخرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ldepk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از لیست خرید علیرضا منصوریان چه‌خبر؟!