تاریخ انتشار: 1397/09/20 23:40
پایان انتظار؛ گرشاسبی رفت، عرب جایگزین شد
کد خبر: 118126

اختصاصی/ تفاوت زمان حضور گرشاسبی و عرب در پرسپولیس

بالاخره و بعد از مدت ها حرف و حدیث در مورد ادامه یا خاتمه همکاری گرشاسبی با پرسپولیس، در نهایت وزیر رای به رفتن او داد .
اختصاصی/ تفاوت زمان حضور گرشاسبی و عرب در پرسپولیس

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان طی حکمی ایرج عرب را بعنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس و جایگزین حمیدرضا گرشاسبی معرفی نمود تا این پرونده نیز بسته شود.

بدون شک و تردید باید گرشاسبی را یکی از مدیران بدون حاشیه و موفق پرسپولیس در طی چند دهه گذشته دانست که در سخت ترین شرایط توانست موفقیت های بسیاری برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد .

او بی ریا در خدمت پرسپولیس و هواداران بود و همراه با برانکو و دیگر همکاران سعی براین داشت از بحران ها، فرصت بسازد و مدام از نداری و مشکلات پیش رو ناله نکند.

در هر حال او رفت و صندلی مدیریتی پرسپولیس را به ایرج عرب سپرد تا از این پس او سکاندار این کشتی به ساحل آرامش رسیده باشد.

ناگفته پیداست که فرق زمان به مدیریت رسیدن گرشاسبی و عرب در اینجا نهفته است که او بعد از رفتن طاهری، با انبوهی از مشکلات عدیده سکان پرسپولیس را در دست گرفت و توانست پرسپولیس را به ساحل آرامش برساند در حالی که ایرج عرب در بهترین شرایط ممکن مدیریت این باشگاه پرطرفدار را به دست آورده است.

بر همین اساس شاید مدیریت جدید پرسپولیس کاری بسیار سخت تر از گرشاسبی در پیش رو داشته باشد چرا که او یک تیم کامل و موفق را در اختیار دارد و کوچکترین لغزش می تواند کارنامه عرب را زیر سوال ببرد در حالی که گرشاسبی در اوج مشکلات سکان دار پرسپولیس گردید و هواداران توقع آن چنانی نداشتند و همین شاید می توانست علی رغم تمامی مشکلاتی که باید بر طرف می شد، فضا را برای کار کردن او راحت نماید.

جان کلام این که عرب کاری بسیار سخت تر از گرشاسبی در انتظاردارد و تلاش های او برای بهبود وضعیت موحود، خیلی بیشتر از مدیریت قبلی باید باشد و باید دید و به انتظار نشست که آیا این اتفاق خواهد افتاد یا این که سرنوشت مسیر دیگری برای او و هواداران بی شمار پرسپولیس رقم خواهد زد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kpqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی؛ گرشاسبی رفت/ سرپرست جدید پرسپولیس معرفی شد