تاریخ انتشار: 1395/05/10 12:02
برانکو باید هرچه زودتر زوج سیدجلال را پیدا کند
کد خبر: 270921

درخشان: انصاری گزینه مناسبی برای بازی در قلب دفاع نیست/ پرسپولیس از استقلال بهتر است

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد.

 حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت پرسپولیس بعد از پیروزی در هفته اول لیگ برتر گفت: در اولین بازی اکثر تیم‌های مدعی نتایج خوبی نگرفتند و این پرسپولیس بود که توانست سه امتیاز مهم بگیرد. البته از لحاظ سبک بازی، جدا از پرسپولیس تیم‌هایی مثل تراکتورسازی و ذوب‌آهن نیز خوب بازی کردند. با این حال نمی‌توان در مورد کیفیت تیم‌ها با یک بازی نظر داد، ولی پرسپولیس استارت خوبی زد.

وی ادامه داد: من معتقدم پرسپولیس می‌تواند این روند را آهسته آهسته ادامه دهد و جمع کردن امتیازها از همین هفته‌های ابتدایی موضوع بسیار مهمی است. امیدوارم پرسپولیس در ادامه هم نتایج خوبی بگیرد و در نهایت قهرمان شود. البته اعتقاد من این است که این تیم ضعف‌هایی دارد و باید آنها را از بین ببرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم در ترکیب پرسپولیس به قلب خط دفاع مربوط می‌شود. به اعتقاد من محمد انصاری گزینه مناسبی برای قرار گرفتن در قلب خط دفاعی نیست و او باید در پست تخصصی‌اش که دفاع چپ است بازی کند. فکر می‌کنم برانکو هرچه زودتر باید برای انتخاب زوج سیدجلال حسینی در قلب خط دفاعی تصمیم بگیرد.

درخشان در مورد مقایسه شرایط پرسپولیس با استقلال عنوان کرد: اعتقاد من این است که امسال پرسپولیس تیمی بهتر از استقلال است. به‌هر حال باید این را در نظر گرفت که استقلال از لحاظ بازیکن و سرمربی دچار تغییر شده و به زمان زیادی نیاز دارد تا یک هماهنگی در این تیم ایجاد شود. پرسپولیس اما اسکلت اصلی‌اش را حفظ کرد و توانست با جذب چند بازیکن نقاط ضعف خودش را برطرف کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xragp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت طارمی برد - برد است!
درخشان؛