تاریخ انتشار: 1396/05/22 11:23
فوت کوره گری نادر بلای جان اکسین؛
کد خبر: 189250

پیش بازی اکسین-ملوان؛ مشخص شدن عیار لطیفی در برابر دست نشان!

شاگردان لطیفی در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور میزبان ملوانان خواهند بود.
پیش بازی اکسین-ملوان؛ مشخص شدن عیار لطیفی در برابر دست نشان!

 در دومین هفته از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم های ملوان و اکسین البرز به مصاف هم خواهند رفت تا بتوانند عیار خود را در این مسیر پر فراز و نشیب بیشتر عیان نمایند، جایی که در یک سوی میدان نادر دست نشان قرار دارد که با توجه به سابقه درخشانش در دسته اول فوتبال کشور و آشنایی و تخصص در شناخت حواشی و مقابله با آن، وزن نیمکت ملوانان را سنگین تر نموده است.

اما در سوی دیگر علی لطیفی بر روی نیمکت اکسین نشسته است، مربی که طی یکی دو سال گذشته با فراز و نشیب های زیادی روبرو بوده و در مسیر رفت و برگشت اکسین بدنبال تثبیت موقعیت خود در جایگاه سرمربیگری در این تیم و در لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

لطیفی در بازی اول به خواسته اش رسید و توانست در سیرجان و برابر گل گهر به یک امتیاز شیرین دست یابد و این نتیجه در جای خود می تواند بسیار ارزشمند باشد ولی دیدار برابر ملوان آنهم در مقابل هواداران و به میزبانی اکسین در کرج، حال و هوای خاص خود را دارد و بسیار مهم تر از بازی خارج از خانه برای او می باشد.

سرمربی اکسین البرز در این بازی رو در روی دست نشانی  قرار خواهد گرفت که فوت کوزه گری را خوب بلد است و می تواند در زمان های خاص از آن استفاده نماید و این یعنی این که لطیفی در یک موقعیت خاص قرار دارد چرا که بازی در دومین هفته و باتوجه به کسب نتیجه مساوی در دیدار اول، یعنی نیاز مبرم به پیروزی تا از قافله مدعیان عقب نماند وگرنه جا ماندن از این کاروان پیشگام و مدعی صعود، یعنی آرام آرام رویاهای مالک را بر باد دادن و این بازی در داخل خانه و برابر ملوان می تواند عیار لطیفی را عیان نماید.

ترکیب احتمالی دو تیم

اکسین: سجاد بیرانوند - هادی شکوری - محسن ایران نژاد - میثم آقابابایی - پویا سیف پناهی - حمید طاهری فرد - مجید خمیس - شاهین شفیعی - یاسر وکیلی - حافظ یعقوبی - آرمان رمضانی

ملوان: حجت صدقی - وحید حیدریه - مهدی کربلایی - پژمان نوری- بابک مرادی - حسین قنبری - پوریا غلامی - مهیار زحمتکش - ایمان باصفا - میلاد احمدی - علیرضا محمودی

این دو تیم تاکنون دو بار به مصاف هم رفتند که سهم هر کدام یک پیروزی بوده است. از نکات جالب توجه این دیدار می تواند به حضور یاسر وکیلی مهاجم فصل قبل ملوان در ترکیب اکسین اشاره کرد که قطعا برای اثبات خود به نادر دست نشان از انگیزه های بالایی برخوردار است.

از مصدومان دو تیم نیز می توان به دو بازیکن اشاره کرد. علی فاطمی و حسین شنانی از ملوان که این دیدار را از دست دادند.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 18 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pbp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست بازیکنان ملوان مقابل اکسین البرز
20 بازیکن به خط شدند؛

بادران و اکسین؛ ناکامان بزرگ هفته بیست و هفتم
اختصاصی| سوای سپیدرود و ملوان؛