تاریخ انتشار: 1396/09/16 21:00
امیدوئاریم قول‌ها از حرف به عمل تبدیل شود؛
کد خبر: 170402

مهابادی: می‌خواهند به برق کمک کنند اما نمی‌کنند!

سرمربی برق جدید شیراز درخصوص مشکلات این تیم توضیح داد.
مهابادی: می‌خواهند به برق کمک کنند اما نمی‌کنند!

 داوود مهابادی درخصوص پیگیری تمرینات برق جدید گفت: ما با بچه ها صحبت کردیم و گفتیم برای این بازی که بازی پایانی مسابقات نیم فصل است، با تمام وجود بیایند و کار کنند. مشکلات عدیده ای دارند و ما ابتدا از آقای بردبار به عنوان مدیرعامل باشگاه و بعد هم از مسئولان شهر توقع کمک داریم. حق این بچه ها نباید ضایع شود که بتوانند ان شالله روند موفقیتشان را پی بگیرند

وی افزود: بچه های ما تا الان واقعاً با کمترین امکانات زحمت کشیده اند. تلاش کرده اند که لااقل مردم شیراز از آنها راضی باشند. به تعهداتشان عمل کرده اند و حالا باشگاه هم در شرایط سخت اقتصادی انتظار کمک از سوی مسئولان استان دارد. 

وی ادامه داد: حقیقت این است که بچه ها با باشگاه قرارداد دارند، اما چون ورزش کشور ما وابسته به دولت هست و وضعیت اقتصادی هم مناسب نیست، انتظار داریم که مسئولان استان و بخصوص استاندار محترم، دستور ویژه ای صادر کند.

مهابادی خاطرنشان کرد: طبق صحبتی که با بازیکنان داشتیم ادامه می دهیم با تمام توان برای کسب سه امتیاز بازی یکشنبه که آخرین سه امتیاز نیم فصل هست. امیدواریم در تعطیلات نیم فصل اتفاقات خوبی بیفتد تا بازیکنان با روحیه بالا و شاد در تیم باقی بمانند. 

وی افزود: امیدواریم قول ها از حرف به عمل تبدیل شود. شنیده ام آقای کامیاب از حرف های من ناراحت شده که چرا گفته ام به وعده ها عمل نشده. در ابتدا از ایشان متشکرم که پیگیر بوده و بعد هم می خواهم بگویم ما از ایشان به عنوان متولی ورزش انتظار داریم. ما در کمال احترام با ایشان صحبت کردیم. اگر مشکلاتمان را نتوانیم با مسئول اول ورزش استان در میان بگذاریم پس به چه کسی باید بگوئیم؟ 

سرمربی برق جدید در خاتمه عنوان داشت: الان تیم های برق و فجر نماد ورزش استان هستند. کدام تیم می تواند 7-8 هزار تماشاگر را به استادیوم بکشاند؟ باید به این پدیده اجتماعی توجه شود. خودشان هم می دانند و دوست دارند کمک کنند اما نمی دانم چرا جلسات خوبی که داشته ایم، نتایجش را در عمل مشاهده نکردیم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27x9od

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خشم داوود مهابادی در کنفرانس خبری بعد بازی با ایرانجوان
اهانت به سرمربی برق در بوشهر؛