تاریخ انتشار: 1396/03/29 19:01
کد خبر: 202405

جنگیدن علیه سرنوشت؛ پرسپولیسی هایی که باهم خاطرات خوشی دارند

جنگیدن علیه سرنوشت؛ پرسپولیسی هایی که باهم خاطرات خوشی دارند

محمد نوری، خوش‌بین‌ترین ستاره این روزهای تراکتورسازی به شمار می‌رود. هافبک شماره 14، تیم تبریزی را با یحیی گل‌محمدی یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی در لیگ هفدهم می‌داند و بر این باور است که طلسم قهرمان‌نشدن این تیم در لیگ، امسال شکسته خواهد شد.

محمد نوری در شرایطی به آینده تیم امیدوار است که تراکتور به دلیل محرومیت، اجازه جذب هیچ بازیکنی را نداشته و با از دست دادن چند مهره کلیدی، دورنمای روشنی برای فصل پیش رو ندارد. شاید اگر شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه کاملا عادی بود، محمد نوری به واسطه نمایش‌های کم‌رمق فصل گذشته در فهرست بازیکنان مازاد تراکتور قرار می‌گرفت اما تبریزی‌ها در شرایط فعلی، ناچارند روی تک تک داشته‌های‌شان حساب باز کنند و اجازه جداشدن به بازیکنان تحت قراردادشان ندهند.

امیدواری اصلی نوری به تراکتورسازی، به حضور  یحیی گل‌محمدی روی نیمکت باشگاه مربوط می‌شود. نوری، بهترین بازیکن یحیی در پرسپولیس لیگ دوازدهم بود. ستاره‌ای که با گلزنی‌های قطع‌نشدنی‌اش قرمزها را به فینال جام حذفی رساند و در بازی فینال نیز گل دوم تیمش را وارد دروازه سپاهان کرد اما درست در شرایطی که همه در انتظار برقراری جشن قهرمانی پسران گلمحمدی در ورزشگاه آزادی بودند، گل غیرمنتظره سپاهان از راه رسید و در پایان ضربات پنالتی، جام قهرمانی به تیم کرانچار رسید. از لیگ دوازدهم تا امروز، محمد نوری و یحیی گل‌محمدی هر دو پیرتر شده‌اند. این اتفاق برای یحیی به عنوان مربی یک امتیاز است و برای نوری به عنوان بازیکن، یک نقطه ضعف. در شروع فصل، همه چیز بر ضد تراکتورسازی به نظر می‌رسد اما آن‌ها دوباره در کنار هم، علیه سرنوشت خواهند جنگید تا شاید این بار، فصل را با خاطره بهتری به پایان برسانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aozlg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کار سخت هافبک پرسپولیسی در تراکتورسازی

نوری: با گل‌محمدی، مدعی قهرمانی هستیم
منتظریم خالد شفیعی به تمرینات اضافه شود

شیشه عمر تراکتور سازی در دستان پرسپولیسی ها
گل محمدی و نوری ستون های اصلی سرخ پوشان تبریز؛