تاریخ انتشار: 1396/07/19 10:54
کد خبر: 178784

چهارمین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران برگزار می‌شود

مردان و زنان تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران برای رقابت‌های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه آماده می‌شوند.
چهارمین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران برگزار می‌شود

اردوی چهارم و متصل به اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه (AOZ) از 21 مهرماه آغاز خواهد شد.

این اردو با ترکیب عادل طرفی، فالح عیاشی (خوزستان)، امید هادیاظهر، علیرضا کمالیفرد (تهران)، محمدحسن سیاری، مرتضی عابدی (مرکزی)، محسن طلوعی (اردبیل)، سامان بلاغی (فارس)، محمد محمدنژاد (قم)، حسن عبدی (خراسانرضوی)، عبدالجلیل قرنجیک (گلستان)، وحید سعادتپور (مازندران) که 12 ملی پوش اعزامی به این رقابت ها هستند در تهران برگزار می شود.

محمد رضا دستیار به عنوان سرمربی تیم ملی با همراهی، مازیار میرعظیمی، مربی تیم ملی، حسن علی پور، کمک مربی، یاسر گیلکی، مربی بدن ساز، و مسعود فلاح، آنالیزور، بر تمرینات نظارت دارد.

سرپرستی این اردو نیز که از 21 مهر ماه در تهران آغاز خواهد شد بر عهده ی احمد شکری است و نمایندگان کشورمان 27 مهر تهران را برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، به مقصد چین ترک خواهند کرد.

رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با حضور 14 تیم در بخش مردان و 4 تیم در بخش زنان به منظور کسب سهمیه مسابقات جهانی آلمان برگزار می شود.

ایران در گروه C با تیم های تایلند، عربستان صعودی و نیوزلند رقابت های مقدماتی را انجام می دهد و در گروه A تیم های استرالیا، چین تایپه، عراق، در گروه B تیم های ژاپن، هنگ کنگ، کویت و در گروه D تیم های کره، چین، امارات و افغانستان حضور دارند.

در بخش زنان نیز تیم ها ایران، استرالیا، چین و ژاپن حضور دارند و در پایان 4 تیم برتر در بخش مردان و 2 تیم برتر در بخش زنان موفق به کسب سهمیه مسابقات جهانی آلمان خواهند شد.

رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از یکم تا ششم آبان ماه به میزبانی چین و در شهر پکن برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l6qj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شماره پیراهن خاص برای بازیکن خاص!