تاریخ انتشار: 1395/09/27 14:34
کد خبر: 242387

حقدوست: بازیکنان خیبر در حال جدا شدن از تیم هستند

داود حق دوست سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در سخنانی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال خیبر اظهار داشت: مردم خرم آباد از این تیم همواره حمایت های لازم را داشته اند و حضور شش تا هفت هزار نفری آنها در بازی با تیم فوتبال «خونه به خونه» نشانه حمایت و استقبال آنها از تیم خیبر است.
حقدوست: بازیکنان خیبر در حال جدا شدن از تیم هستند

به گزارش فرتاک ورزشی، وی با تاکید بر ضرورت حمایت مسئولان لرستان از تیم فوتبال خیبر عنوان کرد: مسئولان استان به خود بیایند و از تیم حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه لرستان یک تیم فوتبال به نام خیبر دارد بیان داشت: به اعتقاد من ساپورت مالی یک تیم از سوی نمایندگان مجلس و همچنین استانداری که همیشه یارویاور تیم بوده نمی تواند خیلی سخت باشد.

حق دوست با بیان اینکه تا کنون نیز تنها استاندار لرستان برای تیم فوتبال خیبر خرم آباد دلسوزی و کمک کرده است گفت: امیدواریم که اهرم های فشار از سوی وی نیز موجب شود که مسئولان از تیم خیبر به صورت تمام و کمال حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد با بیان اینکه در حال حاضر تیم ها در حال یارگیری و برگزاری اردوها هستند گفت: این در حالیست که بازیکنان تیم خیبر در حال جدا شدن از تیم به دلیل مشکلات مالی که وجود دارد هستند. 

حق دوست با بیان اینکه البته ما نیز این اختیار را به بازیکنان داده ایم که از تیم جدا شوند چرا که با این شرایط نمی توانند کار کنند گفت: ما دوست نداریم که بازیکن با آزردگی خاطر با تیم باشد و این امر نیز می طلبد که مسئولان به تیم کمک کنند.

درپایان امیدوارم که مسوولین بخاطر مردم خونگرم لرستان وحمایت ازتیم خیبر،برای شروع قدرتمندانه درنیم فصل دوم هرچه سریع تر اقدامات لازم رامبذول وبا حمایت وهمدلی درمرتفع کردن مشکلات مالی خیبر درشکل و اوج گیری تیم ریشه دار خیبر سهیم باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oe9gd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی خیبر خرم آباد بیانیه صادر کرد