تاریخ انتشار: 1396/06/02 20:14
کد خبر: 186963

سیاه جامگان 1-1 نفت تهران؛وقت های اضافه و آل کثیر ناجی های نفت تهران

در ادامه هفته پنجم رقابت های دو تیم سیاه جامگان و نفت تهران به تساوی رسیدند.
سیاه جامگان 1-1 نفت تهران؛وقت های اضافه و آل کثیر ناجی های نفت تهران

در ادامه هفته پنجم لیگ برتر ایران امروز در ورزشگاه  ثامن دو تیم سیاه جامگان و نفت تهران از ساعت 18:35 به مصاف هم رفتند که در پایان بازی با نتیجه  1-1 به تساوی رسید.

بازیکنان نفت تهران

میلاد فراهانی ، فرید محمدی زاده ، علیرضا عزتی ، احمد امیرکامدار ، محسن بنگر ، علی زینالی ، عیسی آل کثیر ، محمد نصرتی ، پوریا امینی(حبیب زاده)، حامد آقایی(احمد آل نعمه 59) و فرشاد هاشمی

بازیکنان سیاه جامگان

محمد ناصری، ملکیان(محمد رضا خرسند نیا   76)، عسگری، آقایی، رضا شربتی، کریم احمدی، حسین بادامکی(سیف اللهی 60)، مرتضی احمدی، کیوان امرایی، عسگری و یونس شاکری

به نظر می رسید که با توجه به این که دو تیم در آستانه این دیدار از روحیه بالایی برخوردارند بازی خوب و مهیجی را شاهد باشیم.زیرا بازیکنان نفت به واسطه پرداخت 10 % از مبلغ قراردادشان بزرگ ترین دقدقه شان رفع شده بود و سیاه جامگان هم به نتیجه خوبی در آزادی مقابل پرسپولیس تا قبل از این دیدار گرفته بود.

ولی یک ربع اول بازی کاملا متعادل دنبال شد و هیچ اتفاق خاصی  روی در وازه دو تیم نیفتاد و بازی تا انتهای نیمه اول به همین شکل ادامه پیدا کرد تا اندک تماشاگران حاضر در استادیوم بازی کسل کننده ای را شاهد باشند.

با شروع نیمه دوم بازیکنان سیاه جامگان جسته و گریخته حملاتی را روی دروازه نفت شکل می دادند و نفتی ها هم سعی در آرام کردن بازی داشتند. حرص و جوش میثاقیان در کنار زمین از بارز ترین اتفاقات افتاده در  ابتدای نیمه دوم بود.

اما بعد از به بازی آمدن سیف اللهی بازی یک طرفه شد  تا در نهایت ارسال زیبای این بازیکن در دقیقه 68 را پیام ملکیان به گل اول بازی تبدیل کند .بعد از گل نفت تهران برای این که کار را به تساوی بکشاند ،و در نهایت این عیسی آل کثیر بود که با یک جای گیری مناسب در دقیقه 93 کار را به تساوی کشاند.

از دیگر شرین کاری های میثاقیان در این بازی زمانی که تیمش 1-0 جلو بود رخ داد جایی که مصطفی احمدی توپ را لو داد و اکبر آقا داشت شخصا وارد زمین می شود تا به این بازیکن از شوک های معروفش بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2or9jq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه های بازی سیاه جامگان و نفت؛ حضور مدیرعامل سیاه جامگان با ویلچر کنار زمین!