تاریخ انتشار: 1395/09/24 15:22
کد خبر: 243090

ربیعی و آزمونی سخت در اولین دیدار/ پارس جنوبی به دنبال حضور در صدر، بادران در پی احیای مجدد

بازی بادران تهران و پارس جنوبی جم در مسابقات لیگ دسته اول در هفته هفدهم به مصاف هم می روند.
ربیعی و آزمونی سخت در اولین دیدار/ پارس جنوبی به دنبال حضور در صدر، بادران در پی احیای مجدد

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد ربیعی چند روزی است سکان هدایت بادران را از اکبر میثاقیان تحویل گرفته است تا شاید بتواند با کسب نتایج مناسب شرایط را برای حضور در جمع مدعیان فراهم نماید.

بادران در حالی در آخرین هفته در مرحله رفت مسابقات به مصاف پارس جنوبی می رود که تا قبل از این بازی از 16 مسابقه گذشته خود دارای 23 امتیاز و در رده نهم جدول قرار گرفته و این در حالی است که پارس جنوبی با همین تعداد بازی و 27 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و به دنبال این می باشد که با پیروزی در برابر بادران خود را هم چنان در جمع مدعیان ببیند.

ربیعی برای آماده نمودن تیم برای مصاف با پارس جنوبی، چند روزی بیشتر زمان نداشته است و طبیعی می باشد که کسب هر نتیجه ای را نمی توان به او ربط داد و تنها باید عملکرد او را در دور برگشت مسابقات جستجو کرد و منتظر ماند و دید که آیا می تواند جانشین مناسبی برای اکبر میثاقیانی باشد که علی رغم نام بزرگی که داشت نتوانست در بادران موفق باشد.

سرمربی بادران تهران در اولین آزمون به مصاف تیمی سخت کوش می رود و تا دقایقی دیگر باید این بازی در تهران و به میزبانی بادران آغاز شود که تحلیل این بازی را در پایان مسابقه خواهیم داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkm7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی بادران-پارس جنوبی؛ تقابل نسل جدید مربیان/ رونمایی از اولین مدل بادران ربیعی!