تاریخ انتشار: 1396/03/28 12:00
کد خبر: 202766

ویرا: همیشه گفته‌ام ونگر بهترین گزینه برای آرسنال است

بازیکن فرانسوی سابق آرسنال به حمایت از سرمربی این تیم پرداخت و عنوان کرد ونگر بهترین گزینه برای توپچی‌های لندن است.
ویرا: همیشه گفته‌ام ونگر بهترین گزینه برای آرسنال است

 بعد از ناکامی آرسنال از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، زمزمه‌های زیادی مبنی بر استعفا یا بر کناری آرسن ونگر از تیم آرسنال به گوش رسید اما در پایان فصل مسئولان این تیم‌ ‌ ‌لندنی قرارداد سرمربی شان را برای دو فصل دیگر تمدید کردند.

پاتریک ویرا در واکنش به این اتفاق گفت‌: او نباید آرسنال را ترک می‌کرد چون در حال‌ حاضر آرسنال نمی‌تواند مربی بهتری نسبت به ونگر پیدا کند. او الان بهترین گزینه برای هدایت آرسنال بود. ونگر سال‌ها در این تیم‌ ‌بوده و من فکر می‌کنم این چیزی است که شما باید خودتان را برای آن آماده کنید. ونگر هنوز آماده رفتن نبود. او سال‌ها در آرسنال مربی‌گری کرده است و به خوبی این را می‌داند که چطور باید با مسائل کنار بیاید. علاوه بر این نکته دیگری هم هست و آن هم این است که خیلی سخت است که بخواهیم برای ونگر جانشین انتخاب کنیم. کمتر مربی حاضر می‌شود جای مربی‌ای قرار بگیرد که سال‌ها در یک تیم‌ ‌بوده است.

ویرا که خود بازی‌های درخشانی را با آرسنال داشت و حتی قهرمانی در لیگ برتر را هم با این تیم‌ ‌تجربه کرد در ادامه‌ صحبت‌های خود درباره حضور در آرسنال، ‌اضافه کرد: من چالش‌ها را دوست دارم ولی خودم را در قد و قواره کسی نمی‌بینم که بخواهد اکنون هدایت آرسنال را بر عهده بگیرد. در حال‌ حاضر در لیگ آمریکا فعالیت می‌کنم و از کار خودم هم رضایت دارم اما دوست دارم روزی به عنوان مربی در تیم‌ ‌محبوبم یعنی آرسنال فعالیت کنم ولی بعید می‌دانم که این اتفاق به زودی رخ دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmr7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ونگر: کاملا به آرسنال متعهد هستم