تاریخ انتشار: 1396/02/28 11:46
اختصاصی| هافبک شهرداری تبریز مطرح کرد؛
کد خبر: 210093

سعید باقرپسند: خاطرات خوبم با قهرمانی شهرداری تکمیل شد

هافبک تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: علاقه خاصی به بازی در تیمهای تبریزی دارم چرا که دیگر هم تیمی هایم هم شهری صدایم میزنند.
سعید باقرپسند: خاطرات خوبم با قهرمانی شهرداری تکمیل شد

به گزارش فرتاک ورزشی، سعید باقر پسند هافبک، مهاجم بلند بالای شهرداری تبریز پس از قهرمانی با این تیم در گفتگوی سایت فرتاک ورزشی شرکت کرد.

فرتاک ورزشی: در مورد قهرمانیتون بفرمایید؟

خوشحالم که توانستیم با حمایت مسولین و هواداران؛همت بچه ها و درایت کادر فنی با اقتدار به لیگ یک صعود کنیم.بازی بسیار سنگینی با شهرداری همدان داشتیم.خدا رو شاکرم که با خواست و همدلی همه بچه ها و حمایت هواداران که واقعا سنگ تمام گذاشتند پیروز شدیم و عنوان قهرمانی را کسب کردیم.بعد از پایان بازی جو عجیبی در ورزشگاه حاکم بود.و به شخصه از حمایت پرشور هواداران تبریزی لذت بردم.و خرسندم که خاطرات خوبم از تبریز با قهرمانی تکمیل شد.

فرتاک ورزشی: برنامه تان برای ادامه فوتبالتان چیست؟

فعلا در حال استراحت و ریکاوری هستم.و بعد از یک هفته تمرینات اختصاصی ام را آغاز خواهم کرد.و البته هدف اصلی ام منوط به تمایل باشگاه شهرداری نسبت به ادامه همکاری خواهد داشت.بنده چندین سال در خدمت تیمهای تبریزی بوده و علاقه خاصی به بازی در این تیمها دارم چرا که با توجه به سابقه چندین ساله ام دیگر هم تیمی هایم تبریزی میخواننم.

فرتاک ورزشی: از تیم خاصی پیشنهاد دارید؟

با توجه به اینکه فصل مسابقات تازه تمام شده است.صحبت کردن در این مورد فعلا خوب نیست و شاید به مزاج برخی ها بازارگرمی محسوب شود.ولی از دو تیم دسته دوایی پیشنهاداتی داشته ام که امیدوارم تصمیم خوبی پس از دوره استراحتم برای آینده اتخاذ نمایم. 

باقر پسند متولد ۱۳۷۰ و شرق استان گیلان بوده و سابقه بازی در تیمهایی نظیرشهرداری لنگرود، ماشین سازی تبریز، هف سمنان، شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز را در کارنامه داراست.

خبرنگار: "کاظم قربانی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8kwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی پورمحمد: خوشحالم که خدا گل صعود را روزی‌ام قرار داد
اختصاصی| مهاجم شهرداری تبریز مطرح کرد؛

خیال راحت تبریزی ها با قره داغی و پورمحمد
اختصاصی| کابوس مدافعین لیگ دو با زوج آتشین؛

صالح پناهی: حالا سرنوشت صعود دست خودمان است
اختصاصی| سرمربی شهرداری تبریز مطرح کرد؛