تاریخ انتشار: 1396/04/05 09:35
کد خبر: 200821

حکایت خاص پیراهن شماره 10 در استقلال

شماره 10 در دنیای فوتبال حکایت عجیب و غریبی دارد. گویا اولین عدد دورقمی، شماره ای است برای آنهایی که با بقیه فرق دارند از مارادونا و پله تا مسی و توتی و دل پیرو و بقیه. در این بین البته ویلیام گالاس هم قرار دارد.
حکایت خاص پیراهن شماره 10 در استقلال

در استقلال، این شماره حکایت خاص خودش را دارد. شماره ای که روزگاری بر تن یک مدافع میانی بود، روزگاری صاحبش گلادیاتوری بود که گل نمی زد ولی می جنگید و روزگاری هم صاحبش بازیکنی که کمتر بازی می کرد و بیشتر نیمکت نشین بود ولی سکوها، تمایل عجیبی به او داشتند.

شماره 10 استقلال در لیگ هفدهم بر تن سجاد شهباززاده خواهد بود. بازیکنی که در لیگ های پانزدهم و چهاردهم هم با این شماره برای استقلال بازی کرد.

در لیگ شانزدهم، شماره 10 جای شماره 7 را گرفت. 7 از بایگانی بیرون آمد و 10 به جایش وارد اتاق ممنوعه شد چون منصوریان به عنوان کسی که بیشتر از هر بازیکن دیگری شماره 10 استقلال را در تاریخ لیگ برتر به تن کرده، تصمیم گرفته بود کسی آن را به تن نکند.

مهمترین صاحب شماره 10 در استقلال کسی نیست جز علیرضا منصوریان. بازیکنی که به مدت 5 فصل و از لیگ سوم تا هفتم آن را به تن کرد. در این بازه زمانی، او کمتر بازی می کرد و جایی در ترکیب اصلی داشت ولی شماره اش، عوض نمی شد.

در لیگ های اول و دوم، مهدی پاشازاده با پیراهن شماره 10 برای استقلال بازی می کرد. یک مدافع میانی که بازوبند کاپیتانی داشت و شماره خاص 100 را.

میلاد میداودی هم بازیکنی بود که شماره 10 استقلال را به تن کرد و جزو مردان محبوب به حساب می آمد. او در لیگ های دهم، یازدهم و دوازدهم (تنها در نیم فصل اول) با این شماره برای استقلال بازی کرد.

شماره 10 استقلال در لیگ برتر به سیاوش اکبرپور هم رسید. او در لیگ هشتم با این شماره بازی کرد درست مانند لیگ نهم. اکبرپور در لیگ سیزدهم هم با این شماره برای استقلال بازی کرد.

شماره 10 در نیم فصل دوم لیگ دوازدهم و لیگ شانزدهم، به هیچکدام از بازیکنان استقلال نرسید و در بایگانی قرار داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xa68b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از خرید اول منصوریان/ بمب نقل و انتقالات در یک قدمی استقلال

استقلال فردا تکلیف شهباززاده را روشن میکند
مهاجم استقلال بدون رضایت باشگاه به ترکیه رفت؛