تاریخ انتشار: 1396/05/04 16:58
کد خبر: 193293

کری خوانی تند بازیکن فولاد برای پرسپولیسی ها و بیرانوند

رحیم زهیوی می گوید نباید انتظار از فولاد بالا برود، فولاد امسال برای قهرمانی و یا کسب سهمیه آسیایی بسته نشده است.
کری خوانی تند بازیکن فولاد برای پرسپولیسی ها و بیرانوند

رحیم زهیوی بازیکن فصل قبل الشحانیه پس از بازگشت به فوتبال ایران به فولاد خوزستان پیوست تا بازهم شاگرد سید سیروس پورموسوی شود.

رحیم زهیوی درباره فولاد این فصل، بازی با پرسپولیس و دعوت به تیم ملی صحبت کرد که در زیر آن را می خوانیم:

فولاد حرف های زیادی برای گفتن دارد

خداراشکر امسال شرایط فولاد با سرمربی گری آقای پورموسوی و بازیکنانی که اضافه شده اند، خیلی خوب است که البته می توانستیم 2-3 بازیکن به تیممان اضافه کنیم تا موفق تر شویم اما شرایط مهیا نشد، به نظر من فولاد امسال می تواند نتایج بهتری نسبت به فولاد سالهای قبل داشته باشد، مطمئن باشید تیم ما حرف های زیادی برای گفتن دارد.

انتظار قهرمانی و یا سهمیه آسیایی از فولاد نداشته باشیم

به نظر من باید از فولاد امسال حضور در جمع 8 تیم بالای جدول دانست، اگر چند بازیکن به ما اضافه شوند شرایط برای کسب سهمیه آسیایی بهتر می شود اما ما تمام تلاشمان را می کنیم. با شرایطی که ما می بینیم فولاد امسال برای قهرمانی و یا سهمیه آسیایی بسته نشده است اما بازهم می گویم ما تا انتها برای فولاد می جنگیم و پا پس نخواهیم کشید.

دوست دارم بازهم به بیرانوند گل بزنم

علی بیرانوند آماده ترین دروازه بان لیگ ایران است و در این شکی نیست اما من دوست دارم به امیدخداوند و تلاش همه بچه ها گلی که به او فصل قبل زدم را بازهم تکرار کنم.

رقابت برای آقای گلی سخت است

امسال برای کسب آقای گلی سال سختی برای همه مهاجمین است، تمام تلاشم را می کنم تا با تلاش بازیکنان تیم در کورس آقای گلی باشم. بچه ها به من اعتماد دارند و امیدوارم در زمین اعتماد انها را به خوبی جواب بدهم.

پرسپولیس از ناهماهنگی نفت استفاده کرد

بازی سختی برابر پرسپولیس خواهیم داشت، آنها قهرمان فصل هستند و تیمشان تغییر زیادی نکرده اما ما برای کسب امتیاز به تهران می رویم. بازی این تیم برابر نفت تهران را هم دیدم، آنها بسیار خوب از ناهماهنگی بازیکنان نفت استفاده کردند البته نفت بازیکنان بسیار خوبی دارد که هنوز با هم هماهنگ نشده اند.

هواداران فولاد صبر داشته باشند

هواداران همیشه مارا شرمنده خود کرده اند، در تمرینات ما حضور پرشوری دارند و بدانند ما تنها برای شادی آنها تلاش می کنیم، تنها موضوعی که از آنها می خواهم این است که از ما حمایت کنند و صبر داشته باشند، بدانند فولاد امسال آنها را شاد می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbjbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهادهای غیر قطری به پولادی / تمدید قرارداد زهیوی با الشحانیه