تاریخ انتشار: 1396/10/17 09:35
کد خبر: 165869

نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم!

مربی تیم ملی هندبال مردان کشورمان به دنبال تغییر گروه‌بندی تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و همگروهی با ازبکستان گفت: نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.
نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم!

علیرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار درباره تغییر گروه‌بندی تیم ایران در مسابقات قهرمانی هندبال آسیا گفت: تیم ملی عراق از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انصراف داد و تیم ازبکستان جایگزین این تیم شد. به این ترتیب ما باید در مرحله گروهی با تیم های ژاپن و ازبکستان رقابت کنیم.

وی افزود: تیم ازبکستان نسبت به تیم عراق کمی ضعیف تر است اما نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم و باید با همان انگیزه و همان ذهنیت که با تیمی مانند ژاپن وارد مسابقه می شویم ظاهرا شویم.

مربی تیم ملی هندبال مردان کشورمان خاطرنشان کرد : ازبکستان جزو کشورهای تازه توسعه یافته است که در هندبال سرمایه گذاری زیادی کرده است. ازبکستان در بخش بانوان هم پیشرفت زیادی کرده است و حتی مسابقات باشگاه های آسیا را میزبانی کرد. تا آنجایی که پیگیر بودیم تیم ملی مردان این کشور در یکی دو هفته گذشته در کشورهای اروپایی اردوی تدارکاتی داشته است و به نظر می رسد آنها نیز  از کار و فعالیت بازنمانده اند و  خود را برای شرکت در مسابقات آماده می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا اواخر دی ماه سال جاری در کره جنوبی برگزار می شود. تیم ایران به دنبال تغییر در گروه‌بندی رقابتها، در دور مقدماتی در گروه اول با تیم های ژاپن و ازبکستان مسابقه خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xnjjl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحیمی:کدام فدراسیون بدهی ندارد که ما نداشته باشیم؟