تاریخ انتشار: 1395/06/31 12:10
کد خبر: 260245

پدیده - نفت آبادان/ ابادانی های سرحال

دیدار پدیده مشهد و نفت آبادان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر کشور امروز عصر در مشهد برگزار خواهد شدتا نفت در آزمونی دیگر عیار خود را بیشتر مشخص کند.
پدیده - نفت آبادان/ ابادانی های سرحال

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم های پدیده خراسان و نفت آبادان امروز در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم می روند. 

 

پدیده خراسان:

تیم پدیده در حال حاضر با 6 امتیاز در رده 12 جدول قرار دارد. وضعیت این تیم چندان خوب نیست و در بازی قبل خود نیز این تیم مغلوب تیم فولاد خوزستان شد. پدیده برای دور شدن از این وضعیت و فرار از پایین جدول نیاز به 3 امتیاز بازی مقابل نفت دارد. مهاجری سرمربی تیم پدیده در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت که نفت آبادان تیم بسیار منسجمی دارد و کار سختی مقابل این تیم داریم. مهاجری برای این بازی به غیر از محسن یوسفی غایب دیگری ندارد و با تمام نفراتش به استقبال نفت آبادان می رود.

 

نفت آبادان:

تیم نفت آبادان از خوب های این فصل است و تا به اینجا با 9 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. نفتی ها در بازی قبل خود که بازی بسیاری سختی نیز برای این تیم بود به تساوی 1-1 مقابل استقلال خوزستان رضایت داد. نفتی ها که تقریبا اسکلت تیمی خود را حفظ کردند بازی های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و اگر بتوانند سه امتیاز بازی فردا را بدست بیاورند می تواند شاید حتی جز سه تیم اول لیگ در پایان این هفته باشند. نادر دست نشان در کنفرانس پیش از بازی گفت: پدیده یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است که دلیل آن هم ثبات مربی و تغییرات کم در تیم آنهاست و با توجه به شکست هفته  گذشته آنها به دنبال پیروزی هستند و فردا روز سختی داریم و امیدواریم کیفیت تیمی را افزایش داده و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyrrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارشناسی داوری سیاه جامگان-صبا/فولاد-پدیده/پیکان-نفت + فیلم