تاریخ انتشار: 1395/07/07 02:26
کد خبر: 258973

پرسپولیس کنار کشید تا استقلال قهرمان شود/ به هر حال ما برای رقیب دیرینه خود احترام زیادی قائل هستیم!

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: اگر لازم باشد در اعتراض به شرایط پیشکسوتان فریاد می زنم.
پرسپولیس کنار کشید تا استقلال قهرمان شود/  به هر حال ما برای رقیب دیرینه خود احترام زیادی قائل هستیم!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، امیر عابدینی در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان پرسپولیس در گفتگو با کاپ اظهار داشت: ما به پیشکسوتان احترام میگذاریم اما نمیدانیم چگونه؟ گاهی انسان احساس میکند که دردی بزرگ در جامعه است که کسوت را نمیشناسند. اما مردم این را میشناسند. مثل امشب که یک خیرخواه خواست تا پیشکسوتان پرسپولیس زیر چتری جمع گردند. شرکت پرسپولیس کهن چتری است روی سر همه پیشکسوتان. اما برخی از دوستان اعلام کردند که چنین قضیهای غیرقانونی است و ما شکایت می کنیم.

وی افزود: نمیدانم این نفرات چگونه این برخوردها را میکنند. پیشکسوتان پرسپولیس، سایر تیمها و سایر ورزشها احترام خاصی بین مردم دارند. پیشکسوتانی که بااخلاق ارتباط دارند و آن را میفهمند. جمعیت کثیری با این هویت زندگی میکنند. مگر میشود کسانی که روزی در زمین فوتبال ایجاد هیجان وانگیزه کردهاند و امروز هم عده  زیادی را آموزش میدهند را نبینیم.

عابدینی در رابطه با جایگاه پیشکسوتان در فوتبال کشور تصریح کرد: فکر میکنم کج سلیقگی وجود دارد اما مردم و افراد ارزشمند به آنها احترام میگذارند. البته ما سازمانی به نام تشکیلات پیشکسوتان داریم اما سرمایهای صرف آنها نمیشود. در حالی که سایه این افراد میتواند باعث رشد شود. حضور آنها باعث رشد میشود. گاهی اوقات فکر میکنم پیشکسوتان فراموش میشوند حتی در پیکره کسانی که با آنان زندگی کرده اند.  اما باید جایگاه اساسی آنها را درک کنیم. فدراسیون جدید دارد چنین میکند. اگر غیر از این باشد من فریاد میزنم و اعتراض میکنم

مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره قهرمانیهای خود با پرسپولیس تصریح کرد: قهرمانیهای 74 و 75 برای من خیلی شیرین بود. سال 77 هم دو قهرمانی داشتیم. در سال 80 هم تا آخرین هفته امیدمان برای قهرمانی کم بود اما با کار زیبای پروین در آخرین هفته قهرمان شدیم. در سال 76 دوازده بازیکن در تیم ملی داشتیم و کناره گیری کردیم و در آن فصل استقلال قهرمان شد. در هر حال ما برای رقیب دیرینه خود احترام زیادی قائل هستیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36m7vz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



چقدر انسان می تواند زمین خورده باشد که بزرگان  پرسپولیس را نبیند
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس: