تاریخ انتشار: 1395/06/21 13:09
کد خبر: 262125

'مه لقا جام بزرگ ' به جمع نخبه های تیراندازی جهان دعوت شد

سرپرست هیات تیراندازی همدان گفت: 'مه لقا جام بزرگ ' بانوی تیرانداز این استان به رقابت های نخبه های تیراندازی جهان در کشور ایتالیا دعوت شد
'مه لقا جام بزرگ ' به جمع نخبه های تیراندازی جهان دعوت شد

به گزارش سرویس فرتاک ورزشی،نجم الدین ربانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جام بزرگ با توجه به مجموع امتیازهای کسب شده و قرار گیری در جایگاه نهم از سوی فدراسیون جهانی به رقابتهای فینال فینالیست های جهان با حضور برترین های این رشته دعوت شد.

وی بیان کرد: این رقابت ها از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه امسال در کشور ایتالیا برگزارمی شود و جام بزرگ یکی از سه تیرانداز اعزامی کشورمان به این پیکارها است.

ربانی خاطرنشان کرد: مه لقا جام بزرگ با توجه به کسب عنوان پنجمی در رقابتهای جام جهانی ریو 2016 از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی به ایتالیا دعوت شد و رقابتهای فینال فینالیست های جهان قرار است در پانزده رشته برگزار شود.

وی یادآور شد: این بانوی رشته تیراندازی همدان در ترکیب تیم ملی تیراندازی کشورمان در بازی های المپیک 2016 ریو برزیل نیز حضور داشت.

به گزارش ایرنا سرپرست هیات تیراندازی همدان در ادامه با اشاره به موفقیت تیراندازان همدانی در فینال رقابتهای تیراندازی قهرمانی کشور در ارومیه گفت: تیم همدان در بخش تپانچه با کسب یک هزار و 701 امتیاز در جایگاه قهرمانی ایستاد.

وی افزود: بیست و چهارمین دوره رقابتهای تیراندازی قهرمانی کشور نوزدهم شهریور ماه جاری به میزبانی آکادمی تیراندازی آذربایجان غربی واقع در شهرستان ارومیه برگزار شد.

وی یادآور شد: 64 ورزشکار از 28 استان کشور در قالب 14 تیم در رشته تپانچه این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

مه لقا جام بزرگ عنوان پنجمی رقابتهای جام جهانی ریو 2016 را کسب کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mpey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد یک کشتی‌گیر معمولی تیم قهرمان به اندازه کل هزینه آنزان
اختصاصی/

زایتسف به پروجا پیوست
کواچ در اندیشه فتح سری A

دست شطرنج‌بازان ایرانی به مدال نرسید
رقابت های قهرمانی شطرنج جوانان جهان؛

المپیک ۲۰۱۶ – ریو