تاریخ انتشار: 1395/07/17 15:36
اختصاصی/
کد خبر: 256925

یاسر درویشی: با آگاهی کامل به مصاف نفت رفتیم و پیروز شدیم/ مستحق برتری با گل بیشتر بودیم

خیبر خرم آباد با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان از بحران ته جدولی فاصله گرفت.
یاسر درویشی: با آگاهی کامل به مصاف نفت رفتیم و پیروز شدیم/ مستحق برتری با گل بیشتر بودیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، یاسردرویشی بازیکن تیم خیبر که در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان یک گل بسیار زیبا و یک پاس گل قشنگ داد، درگفتکو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: ما از قبل میدانستیم که بازی با نفت در مسجد سلیمان چقدر سخت و حساس خواهد بود، به همین خاطر با تمام تمرکز پا به زمین گذاشتیم و خوشبختانه خیلی زود به گل رسیدیم. بعد از زدن گلها بازی را کنترل کردیم و بسیار خوب و منظم با بستن فضاها اجازه کار به حریفمان ندادیم. ضمن اینکه نیم نگاهی به ضد حملات هم داشتیم.

وی افزود: حتی نیمه دوم چندین موقعیت  را از دست دادیم اما در مجموع  بسیار خوب بازی کردیم و با گردش توپ و کنترل بازی به 3 امتیاز ارزشمند بازی رسیدیم.

وی درخصوص درخشش گفت: گل زدن در فوتبال حاصل یک پروسه تیمیست و من زحمات بچه ها را به ثمر نشاندم. مهم نتیجه گرفتن تیم بود اما خوشحالم که پایم به گلزنی باز شد و تمام تلاشم را میکنم تا این روند را ادامه دهم.

وی به تمجید از سرمربی تیم پرداخت و گفت: آقای حقدوست از وقتی که تیم را تحویل گرفته اند تمرینات مضاعفی برای ما در نظر گرفته اند، ایشان با آگاهی نسبت به این قضیه که ما تقریبا فصل بدنسازی را از دست داده بودیم، تمرینات را طراحی کردند و روز به روز به لحاظ بدنی و تاکتیکی در حال رشد هستیم و تلاش می کنیم به ایده آل های ایشان برسیم.

مصاحبه: "سیامک کوهگردزاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mvej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین بهاروند: حقدوست نقش مهمی در ارتقاء سطح کیفی فوتبال خیبر بوده است
اختصاصی/