تاریخ انتشار: 1395/10/02 13:54
کد خبر: 241304

وقتی که برانکو کلاه بر سر قلعه نویی گذاشت!

هافبک تکنیکی پرسپولیس امسال در حضور ۶۰ ‌درصدی‌اش، تنها یک‌گل زده و یک‌گل ساخته تا به طور میانگین هر ۳۷۵ ‌دقیقه یک‌حرکت موثر برای تیم برانکو انجام داده باشد.
وقتی که برانکو کلاه بر سر قلعه نویی گذاشت!

پس از جدایی احمد نوراللهی، عصر دوشنبه جدایی امید عالیشاه از پرسپولیس هم  قطعی شد تا دست برانکو ایوانکوویچ به مراتب از قبل هم خالی‌تر شود.

مهم‌تر اینکه پرسپولیسی‌های سرباز که جدایی‌شان از تیم برانکو قطعی شده، قرار است برای ادامه فوتبالشان راهی تراکتورسازی شوند، تیمی که رقیب اصلی قرمز‌پوشان پایتخت در مسیر قهرمانی به حساب می‌آید.

البته خیلی‌ها اعتقاد دارند جدایی عالیشاه چندان هم به ضرر پرسپولیس تمام نخواهد شد چرا که این بازیکن امسال از دوران اوجش فاصله گرفته و آن بازیکن موثر گذشته نبوده است.

به هر حال امیدعالیشاه امسال در ۱۰ ‌بازی برای پرسپولیس به میدان رفته و روی هم رفته ۷۵۱ ‌دقیقه برای قرمز‌ها فوتبال بازی کرده است. او امسال در حضور ۶۰ ‌درصدی‌اش، تنها یک‌گل زده و یک‌گل ساخته تا به طور میانگین هر ۳۷۵ ‌دقیقه یک‌حرکت موثر برای تیم برانکو انجام داده باشد.

این در حالی است که عالیشاه سال گذشته حضوری ۸۰‌درصدی در ترکیب پرسپولیس داشت و به طور میانگین هر ۱۶۶ ‌دقیقه یک‌حرکت موثر انجام داد. عالیشاه فصل گذشته در ۲۶ ‌بازی لیگی برای پرسپولیس به میدان رفت و در این مدت ۶ ‌گل زد و ۷ ‌گل ساخت.

البته به این نکته هم باشد اشاره داشت که عالیشاه در هفته‌های پایانی نیم فصل لیگ شانزدهم به دلیل شکستگی از ناحیه دست دور از میادین بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39a8jo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست خروجی پرسپولیس از کرواسی می‌آید!