تاریخ انتشار: 1395/10/23 16:31
کد خبر: 236352

مهاجری: فرشید باقری و عقیلی را می‌خواستیم

رضا مهاجری سرمربی پدیده در نشست مطبوعاتی قبل از بازی سپاهان بیشتر درباره اهداف نقل و انتقالاتی تیم حرف زد.
مهاجری: فرشید باقری و عقیلی را می‌خواستیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره شروع مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: رنگ و بوی شروع نیم فصل دوم نیست چون تعطیلات زیادی در طول نیم فصل داشتیم که کار بازیکنان و باشگاه را سخت کرد. و فرصت کافی در تعطیلات نیم فصل نداشتیم. البته امیدواریم نیم فصل دوم بهتر باشیم.

وی درباره نقل و انتقالات پدیده گفت: سه بازیکن می خواستیم که توانستیم ویکروم را بگیریم که چون قبلا در ایران بازی کرده راحت تر با او کار می کنیم و شرایط جذب عقیلی سخت است.

مهاجری درباره نیاز به مهاجم و خریدهای جدید گفت: دنبال اسلامی بودیم که جذب تیم یکی شد. فرشید باقری و عقیلی رسانه ای شد و ما دنبال گزینه های دیگری هستیم که تا قطعی نشود نام نمی بریم. تدابیر ما تدافعی نیست و جذب هافبک دفاعی به این معنی نیست که ما قصد دفاعی بازی کردن داریم.

وی در پایان گفت : سپاهان تیم شایسته ای است شخصیت تیمی خوبی دارد سپاهان همیشه مدعی است. این کار ما را سخت می کند. هرچند ما آنها را در بازی رفت بردیم و برابر این تیم نیازمند تمرکزیم. هرچند درگیر کلاس ها بودم اما بردن سپاهان دور از دسترس نیست.

مهاجری درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: فرامرزی مصدومیت جزئی دارد.

وی در پایان از عملکرد فنی تیمش دفاع کرد و گفت حتی در کلاس های مربیگری سایر دوستان از نوع بازی پدیده تعریف کردند و ما اگر از بعد روانی بتوانیم روی بازیکنانمان کار کنیم و از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم نتایج بهتری خواهیم گرفت هرچند سخت افزار در مشهد بسیار ضعیف است و ما در این مورد در مشهد به شدت کمبود داریم که همین مسائل باعث می شود بسیار اذیت شویم و توقعات باید منطقی باشد. مهاجری همچنین با ابراز رضایت از کلاس های مربیگری سطح کلاس و مدرس آن را بالا توصیف کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39akow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه هیات‌مدیره پدیده در مورد لیست مهاجری