تاریخ انتشار: 1402/05/09 21:25
کد خبر: 1780

یک طلا و ۲ برنز جهان در انتظار شاگردان سوریان

مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان امروز (دوشنبه) در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.
یک طلا و ۲ برنز جهان در انتظار شاگردان سوریان

در پایان این مسابقات پیام احمدی در وزن 48 کیلوگرم به دیدرا فینال راه یافت. محمدرضا غلامی در وزن 55 کیلوگرم و امیرحسین عبدولی در وزن 110 کیلوگرم به دیدار رده بندی رفتند و علیرضا عباسی در وزن 80 کیلوگرم نیز راهی گروه بازنده‌ها شد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 48 کیلوگرم پیام احمدی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر ماکسیم بارادزیاک از بلاروس را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر هاروکو شینا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل النار زیادوف از آذربایجان با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. احمدی در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 از سد مورات خاتیت از روسیه گذشته و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف شهرزاد روزیخانوف قهرمان آسیا از ازبکستان می رود.

در وزن 55 کیلوگرم محمدرضا غلامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 1 شو تاکاهاشی از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه 1 بر 1 از سد یوری کاراپتیان از ارمنستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. غلامی در این مرحله با نتیجه 10 بر 7 مقابل جوردین رانی از آمریکا مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. برای مشخص شدن حریف غلامی در دیدار رده بندی، برنده کشتی گیران مصر و چین تایپه به مصاف کشتی گیر ازبکستانی خواهد رفت.

در وزن 65 کیلوگرم امیرمهدی سعیدی نوا در دور اول با نتیجه 6 بر یک مغلوب زالان پک از صربستان شد و با توجه به شکست حریفش در دور بعد از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 80 کیلوگرم علیرضا عباسی در دور اول با نتیجه 9 بر صفر محمد النجار از فلسطین را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 بیباریس شیمیربک از قزاقستان را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم با نتیجه 11 بر 2 مقابل تایزو یوشیدا از ژاپن مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت.

در وزن 110 کیلوگرم امیرحسین عبدولی در دور نخست با نتیجه 12 بر 3 دانیلا زوبکوف از مولداوی کشتی را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف الدار لازار از بلاروس را با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه 8 بر صفر آندرس کرن از اسلواکی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عبدولی در این دیدار مقابل جمال باکیر از ترکیه با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با برنده کشتی میان احمد از مصر و بکجان ایسماگولوف از قزاقستان مبارزه می کند.

مسابقات رده‌بندی و فینال اوزان فوق فرداشب (سه شنبه) برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emga2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کشتی فرنگی نوجوانان آسیا| تیم ایران پس از ۴ سال قهرمان شد