تاریخ انتشار: 1395/09/23 14:09
کد خبر: 243280

پیش بازی مس کرمان-اکسین البرز؛ ناکامان رودر روی هم!

مس روز چهارشنبه در حالی آخرین بازی نیم فصل اول خود برابر اکسین را برگزار خواهد کرد که پیروزی در این بازی می‌تواند مس را با آرامش هرچه بیشتری روانه تعطیلات بین فصل کند و از همین حیث برد در این بازی خانگی برای کرمانی‌ها حیاتی محسوب می‌شود.
پیش بازی مس کرمان-اکسین البرز؛ ناکامان رودر روی هم!

به گزارش فرتاک ورزشی، نکته‌ی دیگری که سه امتیاز این بازی را مهم می‌کند این است که با کسب آن، مس به احتمال فراوان می‌تواند رتبه‌ی خود را در پایان نیم فصل تک رقمی کند تا در دوران آماده‌سازی نیم نگاهی به بالای جدول در دور برگشت داشته باشد.

اما اگر مس در ششمین بازی متوالی خود در رقابت‌های لیگ یک بازهم دست خود را از سه امتیاز کوتاه ببیند، آن زمان است که این تیم آبستن تبعات بعد از آن نیز خواهد شد و یک ضرر همگانی به کرمان سرک خواهد کشید.

از همین روست که این سه امتیاز مس می‌تواند برای اتفاقات این تیم فوتبال بسیار سرنوشت‌ساز باشد و از همین حیث تیم کرمانی اصلا و ابدا نباید اجازه دهد حتی نیم امتیاز این بازی هم از کرمان خارج شود!

در این میان شاید منصور ابراهیم‌زاده بیشتر از هرکسی بتواند با این سه امتیاز برای خود اعاده‌ی حیثیت کند و فرصت بهتری برای جمع کردن تیم خود در تعطیلات بین فصل داشته باشد و از همین روست که باید اوج هنرنمایی مربیگری ابراهیم‌زاده را در این بازی مشاهده کنیم که بلا را از تیم خود دور کند.

قطعا علاوه بر همه‌ی دستورات فنی که ابراهیم‌زاده باید به طور ویژه برای این بازی داشته باشد، دستوراتی که با کمترین اشتباه ممکن در تمرینات و زمین مسابقه اجرا شود، سرمربی مس باید از نظر روحی و روانی نیز شگردهای خود را به طور کامل رو کند.

اینکه مس اسیر ترس از نبردن شده است و با این فوبیا خود را از رسیدن به پیروزی دورتر می‌کند و یا اینکه توانایی حفظ برتری خود را به واسطه‌ی همین تفکر خیلی راحت از دست می‌دهد، همگی نشان می‌دهد که سرمربی مس با حرف‌ها، تمرینات و تمامی اعمال خود، باید برروی تمامی بازیکنان مس در روزهای منتهی به بازی حساس برابر اکسین اثر بگذارد.

چه بسا حتی بحث روحی و روانی تیم در این روزها از بحث فنی نیز مهمتر شده باشد و ابراهیم‌زاده باید با توانایی وجه‌ی مدیریتی و روانشانسی خود، ذهنیت تیمش را آماده‌ی مسابقه کند.

قطعا بازیکنان مس نیز در این زمینه همکاری کامل را با او خواهند کرد و آن‌ها آنقدر بالغ و عاقل هستند که بدانند سه امتیاز و پیروزی در این بازی تا چه اندازه می‌تواند آن‌ها را برای ریکاوری بین فصل آماده کند.

آن‌ها نیز از نظر ذهنیتی کاملا آماده می‌کنند و با استفاده از دستوراتی که سرمربی به آن‌ها می‌دهد کاملا از نظر فنی و روانی آماده‌ی این بازی می‌شوند...

دستوراتی که همه امیدوارند به بهترین شکل ممکن در تمرینات پیاده شود تا بهترین نتیجه را در زمین بازی داشته باشد و مس با کسب نتیجه‌ی خوب در آخرین بازی نیم فصل اولش، خود را از شر خیلی ماجراها و حرف‌ها نجات دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eo5p9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نفت مسجدسلیمان-اکسین/ جدال زردها در مسجدسلیمان