تاریخ انتشار: 1395/09/30 12:35
کد خبر: 241756

دلیل عکس نگرفتن سرمربی بارسلونا و اسپانیول با یکدیگر؛ پای رئال مادرید در میان است!

دلیل اصلی اختلاف انرکیه سرمربی بارسلونا و فلورس سرمربی اسپانیول یک درگیری در اتاق خواب بوده است.
دلیل عکس نگرفتن سرمربی بارسلونا و اسپانیول با یکدیگر؛ پای رئال مادرید در میان است!

لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا و کیکه سانچز فلورس، سرمربی اسپانیول برخلاف سنت همیشگی دربی کاتالونیا، روز  قبل از بازی حاضر به گرفتن عکس در کنار یکدیگر نشدند تا شایعات اختلاف این دو بیش از پیش قوت بگیرد.

 

 

هر دو مربی از دلیل این اختلاف بین خود حاشیه رفتند و قبل و بعد از بازی حرفی در مورد این موضوع نزدند البته واضح بود که  این اختلاف قطعا در زمان حضور این دو در رئال مادرید به وجود آمده است جایی که این دو در یک بازی بین هم تیمی های خود حضور داشتند.

 

علت امتناع سرمربی بارسلونا و اسپانیول از دیدار سنتی و مراسم عکس پیش از دربی چه بود ؟

زمانی که انریکه و کیکه در رئال بودند خورخه والدانو سرمربی این تیم بود . شب قبل از یکی از بازی‌ها که بازیکنان به استراحت در هتل مشغول بودند , در این میان گروهی چهار نفره متشکل از انریکه، کیکه، کانیزارس و میشل دور یک میز برای بازی گرد هم می‌آیند .

 

در بین صحبت‌های آن‌ها یک نفر می‌گوید در این میز یک سخن‌چین حضور دارد که خبرهای رختکن را به والدانو می‌رساند .

 

کیکه فلورس که کمی مضطرب می‌شود می‌گوید منظورتان کیست ؟ انریکه هم می‌گوید تو! انریکه که در آن زمان انتقالش به بارسلونا را نهایی کرده بود معتقد بوده کیکه این خبر را به والدانو رسانده است. 

 

همین موضوع باعث درگیری لفظی و کمی فیزیکی می شود و انریکه 30 دلاری که برای جشن عروسی کیکه به وی داده بود را از او می خواهد و کیکه فلورس نیز با عصبانیت پول را به وی می دهد و از اتاق خارج می شود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eoeoa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار جالب کاپیتان بارسلونا در مقابل اسپانیول