تاریخ انتشار: 1396/07/12 22:57
گل گهر سیرجان 0 بادران تهران 0 ؛
کد خبر: 179809

آمار تساوی های ربیعی و بادران رو به افزایش است؛ ترسوها به بهشت نمی روند!

دیدار تیم های گل گهر سیرجان و بادران تهران در هفته هفتم لیگ دسته اول به تساوی بدون گل رسید.
آمار تساوی های ربیعی و بادران رو به افزایش است؛ ترسوها به بهشت نمی روند!

 مهم ترین دیدار هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی عصر امروز در ورزشگاه گل گهر سیرجان برگزار گردید که بادران تهران با 14 امتیاز در رده دوم جدول قرار داشت و گل گهر سیرجان با 9 امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده بود.

بر اساس شرایط جدولی و هم چنین بازیکنان دو تیم، بادران تهران از موقعیت بسیار بهتری قرار داشت و همان گونه که در مطلب قبل از بازی اشاره گردید این تیم در صورت پیروزی در این دیدار سخت، می توانست نشان دهد که برای صعود به لیگ برتر عزم خود را به خوبی جزم کرده و به سختی می توان مانع این تیم شد.

در آن سوی میدان نیز گل گهر سیرجان که بگوویچ با تجریه را بر روی نیمکت خود دارد حضور داشت، تیمی که می خواست با پیروزی در برابر یکی از مهم ترین رقبای خود، هم شرایط گل گهر را بهبود بخشد و هم این که مانع اوج گیری بادران شود و برای همین هر دو تیم نباید به غیر از پیروزی به نتیجه ای دیگر فکر می کردند.

اما آغاز و پایان بازی، نتیجه اش یکی بود و هر دو تیم نتوانستند توپ را از دروازه حریف عبور دهند تا معلوم شود که به دلیل ترس از نباختن به میدان آمده اند تا اینکه بخواهند به فکر پیروزی باشند.

صرف نظر از کسب نتیجه مساوی در خانه حریف که می تواند قابل قبول باشد، بد نیست نگاهی گذرا به بازی های انجام گرفته بادران بیاندازیم، تیمی که بیش از هر تیم دیگری در رقابت های این فصل لیگ دسته اول برنامه ریزی برای صعود داشته است.

محمد ربیعی به همراه بادران تا اینجای کار از 7 بازی صاحب 15 امتیاز شده و بعد از نفت مسجدسلیمان در رده دوم جدول ایستاده و توانسته به طور میانیگن از هر بازی 2+ 1 امتیاز کسب نماید و این می تواند آمار خوبی به نظر برسد اما وقتی می بینیم آمار تساوی های این تیم رو به افزایش می باشد، می توانیم به این نکته برسیم که ترس از نباختن دارد این مربی را محتاط می کند و ممکن است همین برای او و شاگردانش روزهای سختی را به همراه بیاورد.

با نگاهی به نتایج این تیم متوجه می شویم که در چهار هفته اول که هنوز تیم ها شکل واقعی خود را پیدا نکرده اند، بادران توانسته 10 امتیاز کسب نماید و با علبه بر فجرشیراز، ایرانجوان بوشهر، آلومینیوم اراک و تساوی در برابر ملوان آن هم در انزلی، یک نتیجه بسیار عالی را تا پایان هفته چهارم کسب نماید.

اما در سه بازی بعدی در برابر شهرداری تبریز، راه آهن تهران و گل گهر سیرجان تنها توانسته 5 امتیاز کسب نماید و جالب این که 7 بازی این تیم در برابر تیم های نیمه دوم جدول و به طور مشخص اگر واضح تر بخواهیم بگوییم با تیم هایی که تا پایان هفته هفتم در جایگاه های9، 10، 11، 14، 15، 17 و 18 جدول قرار دارند باز یکرده است که جمع رتبه تیم های بازی کرده با این تیم 94 بوده و اگر آن را بر تعداد بازی ها تقسیم کنیم به عدد 13 و خورده ای می رسیم و این یعنی این که هنوز بادران با حریفان مستقیم خود بازی نکرده است اگرچه خوب می دانیم جایگاه تیم هایی هم چون ملوان و گل گهر در اینجای جدول نبوده و قطعا در آینده بالا خواهند آمد ولی در هر حال در روزهای نابسامان با بادران بازی کرده اند.

دیدار هفته آینده بادران برابر شاگردان جواد نکونام و تیم خونه به خونه خواهد بود، تیمی که توانسته است در دو بازی گذشته خود تیم های نفت مسجدسلیمان و ایرانجوان بوشهر را از پیش رو برداشته و به وضعیت خود در جدول رده بندی سر و سامان بدهد و با 11 امتیاز در رده هفتم جدول جا خوش کرده است.

بدون شک بازی خونه به خونه و بادران تهران را می توان یکی از مهم ترین بازی های این فصل هر دو تیم دانست، چرا که در یک شرایط خاص جدولی قرار دارند و پیروزی و شکست برای هر تیمی می تواند آنها را با مشکلات عدیده ای روبرو نماید..

جان کلام این که برای صعود به لیگ برتر، ترسوها جایی ندارند و بادران و یا هر تیم دیگری اگر می خواهد به لیگ برتر برود، باید فراتر از یک تیم معمولی باشد و باید  قبول کنیم که ربیعی و شاگردانش نگران آینده خواهند بود چرا که هنوز در باتلاق تیم های مدعی گرفتار نشده اند و بازی آینده این تیم بسیار حاِئز اهمیت بوده و به غیر از پیروزی در برابر خونه به خونه، هیچ نتیجه دیگری نمی تواند قانع کننده باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gxoqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربیان پرشور به هم رسیدند/ بگوویچ بدنبال فرصت و تثبیت/ ربیعی درپی تداوم صدرنشینی
یادداشت روز/ حساس‌ترین بازی هفته در سیرجان؛

تغییرات گسترده ربیعی در بادران/ مهاجم تیم امید دعوت شد!
اختصاصی| زوج احتمالی خط حمله بادران مقابل گل گهر؛

ربیعی چاره ای برای ضعف بادران بیندیشد
اختصاصی| راهکاری برای امتیازگیری بیشتر؛

لیست 18 نفره بادران مقابل گل گهر+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران ربیعی به خط شدند؛

لیست 20 نفره گل گهر مقابل بادران+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران وینگو به خط شدند؛