تاریخ انتشار: 1396/07/11 19:51
اختصاصی| زوج احتمالی خط حمله بادران مقابل گل گهر؛
کد خبر: 180013

تغییرات گسترده ربیعی در بادران/ مهاجم تیم امید دعوت شد!

بادران با سه غائب بزرگ باید به مصاف تیم گل گهر سیرجان برود.
تغییرات گسترده ربیعی در بادران/ مهاجم تیم امید دعوت شد!

 یاران محمد ربیعی درحالی امروز (چهارشنبه) در سیرجان باید به مصاف گل گهر بروند که وحید علی آبادی، وحید فارغ و قائم اسلامی خواه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و ربیعی برای پر کردن لیست تیم خود مقابل تیم گل گهر، از مهاجم تیم امید خود بهره خواهد جست.

ترکیب بادران در بازی‌های لیگ یک امسال، در هر بازی دچار یک الی سه تغییر بوده است و مستحکم‌ترین خطوط تیم ربیعی، در درون دروازه و هافبک‌های این تیم بوده است که در این فصل، زیاد دچار تغییر نشد و بازیکنان محدودی در این دو پست به میدان رفتند. ربیعی در بازی با گل گهر با چالش خطوط دفاعی مواجه نیست زیرا بازیکنان باتجربه و خوب زیادی دارد و تنها چالش وی، زوج خط هجومی بادران است.

ربیعی از نوید مرادخانی مهاجم تیم امید بادران برای این بازی دعوت به عمل آورد. مهاجمی که در لیگ آسیاویژن تهران بسیار خوب کار کرده است و همین امر سبب شد تا ربیعی او را به تیم بزرگسالان بیاورد اما از آنجایی که ربیعی اعتقادی به استفاده از بازیکنان جوان و کم تجربه ندارد، گویا دعوت از این مهاجم صرفا جهت پر کردن لیست بادران بود و اینکه ربیعی از مرادخانی در ترکیب بادران استفاده کند، بسیار ضعیف می‌باشد.

با بررسی لیست بازیکنان دعوت شده بادران در بازی با گل گهر، به نظر می‌رسد زوج خط هجومی نارنجی‌پوشان کریم اسلامی و امیر میربزرگی باشد. درحالی که قائم اسلامی خواه به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارد، احتمال فیکس بازی کردن مهرداد رضایی و یا مهرداد آوخ نیز در ترکیب بادران وجود دارد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4my67y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربیان پرشور به هم رسیدند/ بگوویچ بدنبال فرصت و تثبیت/ ربیعی درپی تداوم صدرنشینی
یادداشت روز/ حساس‌ترین بازی هفته در سیرجان؛

ربیعی چاره ای برای ضعف بادران بیندیشد
اختصاصی| راهکاری برای امتیازگیری بیشتر؛

لیست 18 نفره بادران مقابل گل گهر+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران ربیعی به خط شدند؛

لیست 21 نفره گل گهر مقابل بادران/ شهسواری نرسید!
وینگو با سه غائب به مصاف بادران خواهد رفت؛