تاریخ انتشار: 1402/02/18 19:54
کد خبر: 6611

مسابقات جهانی بوکس| نماینده بلغارستان مصدوم شد، شه‌بخش بازنده!

دانیال شه‌بخش، نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در دومین مبارزه خود مقابل نماینده بلغارستان بازی را واگذار کرد.
مسابقات جهانی بوکس| نماینده بلغارستان مصدوم شد، شه‌بخش بازنده!

 بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ با حضور ۵۳۹ بوکسور از ۱۰۷ کشور در ۱۳ وزن از روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ به میزبانی تاشکند ازبکستان آغاز و به مدت ۱۴ روز ادامه خواهد داشت.

امروز(دوشنبه 18 اردیبهشت ماه_1402) دانیال شه بخش در وزن ۶۰ کیلوگرم و در دومین مبارزه به مصاف "سیمئونوف روسنوف" بلغاری رفت و این دیدار در راند اول با نتیجه سه بر دو به سود شه بخش تمام شد در راند دوم مبارزه در خالی پیگیری میشد مه حریف شه بخش از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تمام شد و داوران بوکسور بلغاری را برنده این دیدار معرفی کردند! 

شه بخش دور اول با قرعه استراحت روبرو بود و در نخستین مبارزه موفق شد در راند سوم نماینده نماینده تاجیکستان را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد.

پوریا امیری نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان امروز در دومین مبارزه باید به مصاف نماینده ارمنستان رفت و این دیدار به نتیجه ۵ بر صفر به سود بوکسور ارمنستان تمام شد و امیری با این شکست از گردونه رقابت ها کنار رفت. وی در نخستین مبارزه موفق شد نماینده قرقیزستان را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد.

هدایت این نفرات برعهده همایون امیری و محمود نهتانی به عنوان مربی است.

روز گذشته (یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه) و در هفتمین روز این مسابقات، سیدشاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود، در نخستین مبارزه خود موفق شد "سلطان عثمانلی" از ترکیه را شکست دهد. این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به سود موسوی تمام شد.

فدراسیون جهانی بوکس (IBA) برای این رقابت‌ها جوایز دلاری را نیز در نظر گرفته است که به نفر اول ۲۰۰ هزار دلار، به نفر دوم ۱۰۰ هزار دلار و به نفرات سوم ۵۰ هزار دلار تعلق می‌گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k8883

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو بوکسور ایران فردا به روی رینگ می‌روند