تاریخ انتشار: 1396/02/02 15:05
کد خبر: 215438

مومنی: با جنگ و دعوا باید الفتح را ببریم

هافبک استقلال‌خوزستان می‌گوید باید به هر طریقی شده از سد الفتح گذر کنند تا در همین بازی صعودشان را جشن بگیرند.
 مومنی: با جنگ و دعوا باید الفتح را ببریم

، مهدی مومنی درباره گلزنی‌ در دربی خوزستان و پیروزی در این بازی گفت: بازی سختی بود و دربی همیشه بازی سخت و حساسی است. نیمه اول را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل هم برسیم؛ گل خوبی زدم و خوشحالم که با استارت گلزنی‌ام دیگر دوستان هم به گل رسیدند و توانستیم یک بازی سخت را پیروز شویم. اگر کمی در ضربات آخر دقت بیشتری می‌داشتیم مطمئنا بازی را با گل‌های بیشتری به پایان می‌رساندیم.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر با وجود مشکلاتی که بازیکنان با آن دست به گریبان هستند توانستیم بازی مقابل فولادخوزستان که یک دیدار حساس بود را ببریم. در ضمن نباید حمایت هواداران‌مان در این چند بازی پایانی را نادیده گرفت که همیشه با حضورشان در ورزشگاه و تشویق‌هایشان وزنه موثری برای تیم استقلال محسوب می‌شوند.

او در خصوص حضور در پست غیرتخصصی‌اش هم گفت: شرایط تیم طوری است که در پست هافبک نفوذی بازی می‌کنم تا هم شرایط گلزنی و هم شرایط ارسال پاس گل را داشته باشم و تنها در یک منطقه کار نکنم.

مومنی با ارسال 5 پاس گل در رتبه چهارم جدول بهترین پاسورها قرار دارد و در رابطه با دو بازی آینده و افزایش رکورد خود خاطرنشان می‌کند: در این دو بازی با تلاش بیشتر می‌توانم پاس گل‌هایم را بیشتر کنم و مطمئنا تمام هوش و حواسم را بکار خواهم بست تا خودم را به صدرنشینان این جدول برسانم.

هافبک استقلال‌خوزستان درباره رقابت‌ آسیایی‌شان با الفتح می‌گوید: درست است الفتح را در دور رفت شکست دادیم اما این تیم را نباید دست کم گرفت و مطمئنا بازی سختی پیش رو داریم. معتقدم باید متفکرانه بازی کنیم و با یک بازی هوشمندانه حتی اگر با جنگ و دعوا هم شده از این بازی نتیجه بگیریم، باید صعودمان را در همین بازی جشن بگیریم تا نماینده خوبی برای ایران باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nyg7g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همه دیدند پرسپولیس چگونه باخت/ کار راحتی نداریم و باید مراقب همه اتفاقات باشیم