تاریخ انتشار: 1396/07/29 01:18
کد خبر: 177220

شوکی که به آرسنال وارد شد / مسوت اوزیل رفتنی شد!

هافبک آلمانی آرسنال به زودی از آرسنال جدا می‏‏‌شود و به هم‌تیمی‎هایش در رختکن آرسنال خبر داده که به منچستریونایتد می‏‌رود.
شوکی که به آرسنال وارد شد / مسوت اوزیل رفتنی شد!

وضعیت قراردادهای مسوت اوزیل و الکسیس سانچس در تیم فوتبال آرسنال مدت‎هاست که سوژه رسانه‎ها شده و در آخرین اخبار این طور گفته شده که اوزیل تصمیم دارد در پایان فصل یا ژانویه از توپچی‎ها جدا شود.

روزنامه انگلیسی دیلی میرر در گزارشی مدعی شده ستاره آلمانی آرسنال مطمئن است که نهایتا تا پایان فصل از آرسنال جدا می‏شود و حتی این را هم می‎داند که تیم آینده‏اش منچستریونایتد است. این در حالی است که آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی تیم لندنی هفته گذشته اعلام کرد که احتمال فروش اوزیل در ماه ژانویه وجود دارد.

هافبک ۲۹ ساله آلمانی که سابقه کار با مورینیو در رئال مادرید را هم دارد معقتد است می‏تواند بعد از آرسنال در تیم این مربی بازی کند و کار او در اولدترافورد از سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. قرارداد فعلی اوزیل با آرسنال در پایان فصل جاری به پایان می‏رسد و این یعنی آرسنال برای این که او را به عنوان بازیکن آزاد از دست ندهد، به احتمال زیاد در ژانویه راضی به فروشش خواهد شد.

حتی گفته می‏‌شود او به هم‏تیمی‏هایش هم گفته که قرار است به زودی در منچستریونایتد بازی کند و در رختکن آرسنال همه از این موضوع خبر دارند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5qrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علاقه خاص اوزیل به مورینیو علت جدایی وی از آرسنال!