تاریخ انتشار: 1402/01/22 00:04
با غلبه بر پرستاره‌ترین تیم دنیا؛
کد خبر: 7992

شگفتی باورنکردنی: کاپیتان ایران در نیمه‌نهایی سری‌آ

تیم میلانو موفق شد با خلق یک شگفتی بزرگ به نیمه نهایی رقابت‌های سری آ صعود کند.
شگفتی باورنکردنی: کاپیتان ایران در نیمه‌نهایی سری‌آ

رقابت‌های والیبال باشگاهی در ایتالیا به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود. باکیفیت‌ترین و پرستاره‌ترین لیگ والیبال دنیا که اکثر بازیکنان بزرگ این رشته ورزشی در آن توپ می‌زنند و همین موضوع باعث شده که جذاب‌ترین لیگ دنیا به حساب بیاید.

امسال والیبال ایران هم یک نماینده در جذاب‌ترین لیگ والیبال دنیا دارد. جایی که میلاد عبادی‌پور بعد از چند فصل حضور در لهستان تصمیم گرفت چالش جدیدی را تجربه کند و به همین خاطر در تابستان  راهی باشگاه میلانو ایتالیا شد.

میلانو در مرحله مقدماتی رقابت‌ها بسیار پر فراز و نشیب ظاهر شد و حتی معلوم نبود که این تیم بتواند به مرحله پلی آف صعود کند اما هر طور که بود شاگردان روبرتو پیازا با قرار گرفتن در رتبه هشتم جدول جواز حضور در یک چهارم نهایی را کسب کردند.

با توجه به قرار گرفتن میلانو در رتبه هشتم جدول طبیعی بود که این تیم در یک چهارم نهایی با تیم صدرنشین و بدون شکست مسابقات و شاید پرستاره‌ترین تیم دنیا یعنی پروجا روبه‌رو شود. بعد از مشخص شدن حریف میلانو بسیاری معتقد بودند که پروجا به راحتی این تیم را شکست خواهد داد و به نیمه نهایی می‌رسد اما ماجرا به شکل دیگری رقم خورد.

1840955

میلانو که از میلاد عبادی پور در ترکیب خود بهره می‌برد با با تمام وجود در چهار بازی قبلی حاضر شد که نتیجه آن دو پیروزی مقابل تیم قدرتمند پروجا بود و باعث شد کار برای صعود به مسابقه پنجم کشیده شود.

در همین راستا امشب یک شگفتی بزرگ در سری‌آ خلق شد و میلانو با پیروزی در بازی پنجم برابر پروجا موفق شد به نیمه نهایی مسابقات صعود کند. موضوعی که باعث خواهد شد میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران حضور در نیمه نهایی مهم‌ترین لیگ والیبال دنیا را تجربه کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wag62

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راهیابی 2 ملی‌پوش اسلالوم ایران به فینال

صعود استقلال به جمع ۸تیم نهایی جام حذفی/ ملوان ۱۰ نفره حریف آبی‌ها نشد
استقلال ۲ - ملوان ۰/ مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی ایران