تاریخ انتشار: 1396/08/23 19:10
کد خبر: 173771

پاشازاده: تیم ما با مشکل روحی روانی روبه رو است/ نه لیست خروج داریم و نه لیست ورود!

سرمربی نساجی مازندران گفت به هیچ عنوان از سبک بازی تیمم راضی نیستم و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا فوتبال دلخواه هواداران را ارائه دهیم.
پاشازاده: تیم ما با مشکل روحی روانی روبه رو است/ نه لیست خروج داریم و نه لیست ورود!

 مهدی پاشازاده بعد از برتری تیمش مقابل صبای قم در نشست خبری اظهار داشت: «در ابتدا حادثه زلزله را خدمت مردم شریف ایران تسلیت عرض کرده و امیدوارم خداوند به خانواده‌های قربانیان صبر بدهد. از همه ورزشکاران و چهره های سرشناس می خواهم به کمک آسیب دیدگان زلزله غرب کشور بشتابند. ما هم هر کمکی از دستمان بر بیاید دریغ نخواهیم کرد.»

وی افزود: «از بازی اصلا و به هیچ عنوان راضی نیستم و درست است که نتیجه را گرفتیم اما راحت بگویم از هواداران به خاطر این بازی خجالت کشیدم.»

سرمربی نساجی ادامه داد: «تیم ما پر مهره نیست، ما یک تیم هستیم و این را هم باید بگویم که هنوز در مورد ورود و خروج هیچ بازیکنی تصمیم گرفته نشده است. ما نه لیست خروج داریم و نه لیست ورود. هنوز نیم فصل اول تمام نشده، و من به بازیکنانم ایمان دارم. بازیکنان ما زحمت خود را کشیدند و جنگیدند و من هم اگر لازم باشد شبانه‌روز کار و تلاش خواهم کرد تا بتوانیم بازی دلخواه هواداران را به اجرا بگذاریم.»

پاشازاده گفت: «ما پنج مصدوم داشتیم اما بهانه نمی‌آورم. ما پنج بازیکن اصلی خود را نداشتیم و البته یک سری مشکلات نیز وجود داشت که آقای امیری مدیرعامل محترم و همچنین مالکین باشگاه تمام تلاش خود را انجام می‌دهند که این مشکلات مرتفع شود.»

سرمربی نساجی همچنین گفت: «تیم ما با مشکلات روحی و روانی نیز روبروست. ما باید بیشتر روی بازیکنان کار کنیم تا این مشکلات برطرف شود. ما دو بازیکن اصلی خود میثم کریمی و مجتبی محبوب‌مجاز را در اختیار نداشتیم و این دست ما را بسته بود.»

وی در خاتمه اظهار داشت: «سال گذشته در این زمان، تیم پارس جنوبی در میانه جدول حضور داشت ولی با حمایت هواداران و وحدت و همدلی توانستند به لیگ برتر صعود کنند. ما نیز به دنبال صعود به لیگ برتر هستیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z8erz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده: از توپ جمع‌کن‌ها تا بازیکنان حریف وقت کشی می‌کردند/ داور خیلی ملایم با حریف برخورد می‌کرد

واکنش پاشازاده به محرومیتش در بازی با استقلال
به داور چیزی نگفتم که بخواهند محرومم کنند؛