تاریخ انتشار: 1396/05/03 19:12
کد خبر: 193496

کاوه و آندو را بیخیال؛ چرا پول اسطوره استقلال را نمی‌دهید؟!

مسول باشگاه استقلال از شکایت آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی ناراحت است. او حتی ادعا کرده که شاکیان استقلال خواستار لغو امتیاز حرفه ای باشگاه شده اند!
کاوه و آندو را بیخیال؛ چرا پول اسطوره استقلال را نمی‌دهید؟!

اگر بگوئیم که که این ادعا درست باشد و بازیکنان استقلال چنین شکایتی از استقلال کرده باشند اما آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟ تیموریان در مصاحبه ای از ورود کنفدراسیون فوتبال آسیا به این پرونده اظهار بی اطلاعی کرده و گفته فقط به دنبال طلب 800 میلیون تومانی اش است اما باز اگر همه این ادعای استقلال درست باشد اما آنجا که ماجرای منصور پورحیدری است چه باید گفت؟

چرا حق پورحیدری را نمی دهید؟ منصورخان که زنده و در قید حیات نیست تا به کمیته انضباطی برود؟ البته حتم داریم پورحیدری که همیشه داستان عشق اساطیری او را به استقلال شنیده ایم هیچ وقت از این تیم شکایت نمی کرد اما برای وصول مطالبات پورحیدری آیا همسرش باید این قدر عذاب بکشد؟

اصلا فرض محال که حق با کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان نیست اما در مورد پرویز مظلومی چه حرفی دارید؟ صمد مرفاوی چطور؟ اینها که طلبکاران سالهای نسبتا دور هستند!

آیا در شان باشگاه استقلال است که امروز بگوید بنا به دلیلی از پرداخت حق منصور پورحیدری به زن و بچه اش معذور است و برای این مساله دلیل و ایراد قانونی هم بیاورد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45pnbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سومین شاکی استقلالی بلای جان آبی‌ها