تاریخ انتشار: 1395/12/26 20:43
اختصاصی| سرمربی شاهین بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 222499

کللی فرد: اگر تمرکزمان بیشتر بود می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بعد از برد تیمش مقابل هف سمنان اظهاراتش را در خصوص بازی بیان نمودند.
کللی فرد: اگر تمرکزمان بیشتر بود می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم

به گزارش فرتاک ورزشی از بوشهر، حمید کللی فر گفت : اگر بازیکنان شاهین در زمین تمرکز بیشتری داشته باشند می توانند گلهای زیادتری به ثمر برسانند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از برد 1 بر 0  تیمش در گفتگو با خبرنگار ما  در خصوص دیدار تیمش مقابل هف سمنان افزود : بازیهای مرحله نهایی چه در داخل و چه در بیرون از خانه سخت و حیاتی است و با برد امروز خوشحالم که سه امتیاز شیرین کسب کردیم.

وی با بیان اینکه نتیجه گرفتن با تیمهای قدر گروه خیلی سخت است اظهار داشت : اگر قصد صعود به لیگ یک را داریم باید تمرکز بیشتر همراه با تمرینات مستمر را در دستور کار قرار دهیم.

ایشان در ادامه اضافه کردند : توقع هواداران از تیم شاهین خیلی بالاست و این توقع نیز به حق می باشد زیرا این تیم چند سال در سطح اول فوتبال کشور بازی کرده و تحمل باخت در لیگ دو برای هواداران خیلی سخت است.

کللی فر در خصوص یزدان عباسیان مهاجم جدیدی تیمش هم بیان داشت : این مهاجم به تازگی به جمع ما پیوسته و با تمرینات بیشتر با نحوه بازی تیم آشنا شود تا بازیکن مثمرثمری واقع شود.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در پایان افزود : تا دوم فروردین به بازیکنان استراحت دادیم و از سوم فروردین استارت تمرینات را برای حضوری پر قدرت در ادامه بازیها خواهیم زد.

مصاحبه: "محمدرضا زائری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dq5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کللی فرد: امروز یکی از مدعیان اصلی گروه را متوقف کردیم
اختصاصی| سرمربی شاهین بوشهر مطرح کرد؛

راه آهن هر روز بدتر از دیروز!
اختصاصی| عقب گرد به سبک دین محمدی؛

تک گل سه امتیازی ارزانی، هف را دست خالی راهی سمنان کرد
اختصاصی| عیدی شاهینی ها به هواداران؛