تاریخ انتشار: 1395/06/23 16:41
کد خبر: 261699

بایرن مونیخ - روستوف/ سردار و سعید میدرخشند

از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا و در گروه D تیم های بایرن مونیخ و روستوف به مصاف هم خواهند رفت.
بایرن مونیخ - روستوف/ سردار و سعید میدرخشند

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران و در ورزشگاه آلیانتس آرنا، تیم های بایرن مونیخ و روستوف روسیه با هم دیدار خواهند کرد. این اولین تجربه تیم روستوف در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. قضاوت این بازی را آنتونی تیلور داور انگلیسی برعهده خواهد داشت. در این بازی سردار آزمون و سعید عزت الهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان فرصت این را خواهند داشت تا اولین حضور خود در رقابت های لیگ قهرمانان را تجربه کنند.

 

بایرن مونیخ: تیم مقتدر آلمانی طی چند فصل اخیر مشتری دائمی مراحل پایانی این رقابت ها بوده و امسال نیز یکی از شانس های رسیدن به نیمه نهایی و دیدار فینال محسوب می شود. بایرن مونیخ تحت نظر کارلو آنچلوتی فصل را بسیار خوب آغاز کرده است و در دو هفته ابتدایی بوندس لیگا با کسب ۲ برد هم اکنون در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد. آن ها همچنین در دور اول جام حذفی هم حریف خود را با نتیجه ۵-۰ شکست دادند. بایرنی ها در ۳ بازی رسمی خود در این فصل ۱۳ گل به ثمر رسانده اند و هنوز گلی دریافت نکرده اند.

روستوف: این تیم پس از سپری شدن ۶ هفته از فصل جدید لیگ روسیه با کسب ۱۰ امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد. روستوف در آخرین بازی موفق شد تیم سووتف سامارا را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد. در این بازی سردار آزمون و سعید عزت الهی در نیمه دوم فرصت حضور در میدان را پیدا کردند. روستوف در ۱۰ بازی آخر خود در رقابت های مختلف فقط ۲ باخت را تجربه کرده است و در دیگر بازی ها ۵ برد و ۳ تساوی کسب کرده است.

 

* این بازی اولین رویاریی تاریخ دو باشگاه خواهد بود.

* هیچ تیمی روسی تاکنون موفق به شکست دادن بایرن مونیخ در رقابت های لیگ قهرمانان نشده است (۳ مساوی ۹ باخت). بایرن مونیخ پنج بازی آخر خانگی خود مقابل تیم های روسی را با برد پشت سر گذاشته است (۱۶ گل زده ۱ گل خورده).

* در ۷ فصل اخیر بایرن مونیخ ۳ بار در فینال رقابت ها حضور داشته است و ۳ بار هم در مرحله نیمه نهایی از حضور در فینال بازمانده است.

* توماس مولر در ۱۸ بازی آخر خود در لیگ قهرمانان که در ترکیب اصلی قرار داشته ۱۵ گل به ثمر رسانده است.

* کریستین نوبوآ در ۴ بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان ۳ گل برای روستوف به ثمر رسانده است.

* بایرن مونیخ هفتمین باشگاهی خواهد بود که کارلو آنچلوتی در لیگ قهرمانان هدایت آن را برعهده خواهد داشت و این یک رکورد در این زمینه محسوب می شود. همچنین این سرمربی ایتالیایی در کنار باب پیزلی (لیورپول) با کسب ۳ قهرمانی در این رقابت ها، رکورددار هستند.

* بایرن مونیخ در ۱۸ بازی از ۱۹ بازی آخر خانگی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برنده از زمین خارج شده است. تنها باخت آن ها مقابل منچستر سیتی بوده است. در این ۱۹ بازی بازیکنان بایرن مونیخ موفق به زدن ۵۹ گل شده اند و ۱۹ گل هم دریافت کرده اند.

* در ۲۰ فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ در ۱۹ دوره آن حضور داشته است. این تیم آلمانی فصل ۲۰۰۷/۰۸ نتوانست جواز حضور در این رقابت ها را کسب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ogrl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آزمون و عزیت الهی، فردا شب به مصاف بایرمونیخ می روند
در اولین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛