تاریخ انتشار: 1395/12/18 22:22
اختصاصی| خیبر تنها و غریب در لرستان؛
کد خبر: 224330

شاگردان حقدوست در صفر مطلق مالی

خیبر خرم آباد که لقب بومی ترین تیم لیگ یک را با خود به یدک می کشد در استان لرستان تنها و غریب می باشد، چرا مسئولین این استان برای شان انگار مهم نیست که تیمی از این خطه در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد؟
شاگردان حقدوست در صفر مطلق مالی

به گزارش فرتاک ورزشی، خیبر خرم آباد سایه سنگین شرایط بد مالی را در بازیکنان خود حس می کند و شاید اگر این تیم بومی نبود، خیلی زود از هم می پاشید و خیبر را در انتهای جدول رده بندی مشاهده می کردیم.

بد نیست که مسئولان لرستانی به خود بیایند و از این تیم حمایت کنند چرا که در خیبر استعداد های نهفته بسیاری می باشد که با محیا شدن شرایط مالی این استعداد ها نمایان می شود و تا سالیان سال فوتبال لرستان را غنی نگه می دارد.

البته ناگفته نماند که استاندار ورزش دوست لرستان مقداری از طلب های سال گذشته بازیکنان این تیم را پرداخت کرده است ولی بازیکنان این تیم هنوز یک در صد از قرارداد خود را در این فصل نگرفته اند که این یک نکته بسیار بد برای تیم مردمی خیبر خرم آباد می باشد.

بازیکنان خیبر که هر کدام به نوعی گرفتار زندگی خود می باشند و فوتبال تنها منبع درآمد خود و خانواده آن ها می باشد، چشم انتظار حمایت مسئولین می باشند تا با حمایت مالی و معنوی به آن ها انگیزه ای دوچندان برای بازی در چند مسابقه باقیمانده بدهند تا با رتبه ای درحد نام خیبر در جدول این لیگ سخت و طاقت فرسا را به پایان بدهند.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6mae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حقدوست: نتیجه بازی با مس کرمان ناعادلانه بود
اختصاصی| سرمربی خیبر مطرح کرد؛

دل کندن از قعر جدول با تیپ‌های متفاوت حقدوست
اختصاصی| گزارشی ویژه از عملیات پاکسازی خاطرات بد؛

حقدوست: با دست پر می خواهیم البرز را ترک کنیم
سرمربی خیبر خرم آباد مطرح کرد؛