تاریخ انتشار: 1395/09/10 12:46
کد خبر: 246030

پیش بازی ملوان-پارس جنوبی/ جدال شمال و جنوب در مرداب

از سری مسابقات هفته پانزدهم لیگ آزادگان دو تیم ملوان و پارس جنوبی در ورزشگاه تختی بندر انزلی به قضاوت علی صفایی به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی ملوان-پارس جنوبی/ جدال شمال و جنوب در مرداب

به گزارش فرتاک ورزشی، از این دیدار میتوان به عنوان جدال شمال وجنوب یاد کرد، دیداری که بدون شک دو تیم با دو اندیشه از دو نسل متفاوت از فوتبال ایران که در یک سو محمد مایلی کهن با تجربه و در سوی دیگر سهراب بختیاری زاده جوانی حضور دارند که فقط به پیروزی در این دیدار فکر می کنند و این تفکر می تواند باعث بازی زیبا از طرف دوتیم باشد.

ملوانان در هفته گذشته در رفسنجان به مصاف تیم اوج گرفته مس این شهر رفتند که پس از نود دقیقه تلاش به یک امتیاز این دیدار بسنده کردند و البته همچنان روی ریل نباختن به مسیر خود ادامه دادند.

در سوی دیگر پارسی های جم در دیداری که میزبان گل گهر سیرجان بودند به راحتی و با دوگل حریف خود را با شکست بدرقه کردند تا کم کم به مدعیان نزدیکتر شوند.

ملوان با 28 امتیاز در رتبه دوم جدول حضور دارد و با پیروزی در این دیدار خانگی و شکست احتمالی دیگر تیم هم استانی خود سپیدرود نیم نگاهی به صدر جدول نیز دارند.

پارس جنوبی جم با پیروزی که هفته گذشته کسب کرد 23 امتیازی شد و اگر بتواند در انزلی دست به کار بزرگی بزند میتواند حتی تا رتبه سوم جدول نیز صعود کند.

ملوانان از شروع این فصل به غیر از یک تساوی در برابر راه آهن در خانه تمامی رقیبان را با شکست بدرقه کرده اند، البته پارس جم نیز در بیرون از خانه نتایج نسبتا خوبی کسب کرده است و از هفت بازی بیرون خانه خود فقط یک باخت و 3 تساوی و 3 برد کسب کرده اند.

تمامی این آمار و ارقام نشانگر یک بازی هجومی و سراسر تلاش برای پیروزی حکایت دارد باید نشست و دید این بازی جذاب با چه نتیجه ای به پایان خواهد رسید.

نویسنده: "فرشید زارعی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzob5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس کدام تیم برای قهرمانی نیم فصل اول لیگ یک بیشتر است؟
یادداشت روز؛