تاریخ انتشار: 1396/07/09 17:19
کد خبر: 180331

شب خوش لژیونرهای هندبال در اروپا

هندبالیست های ایرانی شاغل در اروپا موفق شدند شب گذشته با درخشش مقابل رقبا یک پیروزی دیگر را همراه تیم هایشان به دست بیاورند.
 شب خوش لژیونرهای هندبال در اروپا

تیم استوابخارست که محسن باباصفری کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان را در اختیار دارد از هفته پنجم ناسیونال لیگ به مصاف تیم فاگاراش رفتند ؛ و این دیدار را با حساب 31 بر 25 به پایان بردند ؛ کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان با درخشش خود در این دیدار نیز یکی از ارکان اصلی پیروزی استوابخارست در هفته پنجم بود و به خوبی در این تیم جا افتاده است.

 

در دیگر دیدار امشب تیم کادیتن شافهاوزن که پویا نوروزی نژاد ستاره جوان ایرانی را در ترکیب خود دارد از هفته پنجم ام ان آ لیگ سوئیس  به مصاف تیم واکرتون رفتند ؛ یاران نوروزی نیمه اول این دیدار را با حساب 16 بر 15 به پایان رساندند و در نهایت موفق شدند با حساب 33 بر 29 از سد واکرتون عبور کنند.

 

پویا نوروزی موفق شد در این دیدار 2 گل به ثمر برساند.

 

در آخرین دیدار نیز از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم وسزپرم مجارستان که ایمان جمالی ستاره ایرانی الاصل تیم ملی مجارستان را در ترکیب خود داشت به مصاف تیم مشکووبرست بلاروس تیم فصل پیش ایمان جمالی رفتند و توانستد با حساب 29 بر 26 میزبان خود را شکست دهند و جایگاه مستحکمی را برای خود در گروه B مسابقات دست و پا کنند.

 

در این دیدار ایمان جمالی 1 گل برای تیمش به ثمر رساند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlxxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نصرتی: همانطور که ما بازیکنان، سرباز تیم ملی هستیم مدیران هم سرباز نظام باشند/ بارها تصمیم گرفتم از هندبال بروم

24 بازیکن به تیم ملی هندبال بانوان دعوت شدند
سومین اردوی تیم ملی هندبال زنان در تهران برگزار می شود؛