تاریخ انتشار: 1396/02/07 08:20
کد خبر: 214555

سپاهانی شدن گتوزوی پرسپولیس را جدی بگیریم؟

سپاهانی شدن گتوزوی پرسپولیس را جدی بگیریم؟

کمال کامیابی‌نیا هنوز قراردادش را با باشگاه پرسپولیس تمدید نکرده و علیرغم نظر مدیربرنامه‌هایش که گفته بود به زودی به دفتر علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه می‌رود و قرارداد کمال را تمدید خواهد کرد، هیچ اتفاقی رخ نداده است. کمال در پایان همین فصل بازیکن آزاد می‌شود و می‌تواند بدون توجه به پیشنهاد تمدید قرارداد پرسپولیس به تیم دیگری برود.   از طرفی گفته می‌شد او در پی آن است تا برای یک سال هم شده، لژیونر شود و حتی بازی در لیگ قطر هم برایش جذاب خواهد بود اما موضوع اینجاست که قطری‌ها به تازگی، برای جذب بازیکن ایرانی محدودیت‌های زیادی قایل شده‌اند و از این رو، راه برای حضور کامیابی‌نیا در لیگ ستارگان این کشور هموار نیست.
حالا هم بحث رفتن کامیابی‌نیا به سپاهان مطرح شده است. بحثی که حداقل در کانال‌های هواداری اصفهان با شدت و هیجان خاصی دنبال می‌شود و سپاهانی‌ها امیدوارند این انتقال هر چه سریع‌تر صورت بگیرد تا کمربند میانی‌شان قدرتمند شود.
چند روز پیش شایعه شده بود کامیابی‌نیا به سپاهانی‌ها گفته 2 میلیارد تومان می‌گیرد تا به اصفهان بیاید اما بعید نیست تمام این کارها برای بازارگرمی باشد تا رقم قراردادش را در فصل جدید بالاتر از عرف معمول ببرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmrdq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نه سپاهان به کمال کامیابی نیا، با پول کمتر این لژیونر را می گیریم