تاریخ انتشار: 1395/10/13 10:42
کد خبر: 238707

مورد عجیب سروش رفیعی!

مورد عجیب سروش رفیعی!

در حالی که با مطرح شدن مسأله 6 ماه «اضافه خدمت» برای سروش رفیعی انتقال وی به پرسپولیس یا هر تیم دیگری در معرض تردید و ابهام قرار گرفته و موضوع قدری پیچیده شده است، سردار باران‌چشمه دیروز با تأیید این «خدمت اضافه» گفت باید دید تعیین این امر از طرف نظام وظیفه بوده یا از جانب تراکتورسازی. مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح افزود: البته بهتر است آقای آجورلو در این مورد جوابگو باشد.
در همین حال، علیرضا سلامی جانشین نیروی انسانی سپاه عاشورای تبریز گفت به طور دقیق از مدت خدمت هافبک سابق فولاد خوزستان و عضو یک سال اخیر تراکتورسازی خبر ندارد اما اضافه خدمت رفیعی بخشیده شده است. وی افزود: فکر نمی‌کنم این بازیکن مشکلی داشته باشد و به هر حال باید به دفترچه خدمتش رجوع و ابهام‌ها را رفع کرد. در همین حال مصطفی آجورلو، مدیرعامل تراکتورسازی هم متذکر شد هیچ فشاری برای ماندن رفیعی در این تیم وجود ندارد و اگر قرار به ابقای او در تراکتور باشد، او را به عنوان بازیکن آزاد حفظ خواهند کرد و نه یک سرباز. آجورلو افزود: هر مشکلی هم که در ارتباط با «اضافه خدمت» رفیعی وجود داشته باشد، برای رفع آن تلاش خواهم کرد.
سروش رفیعی نیز متذکر شد که اضافه خدمت وی از نظر ستاد کل نیروهای مسلح بخشیده شده است و براساس نامه‌های صادره، خدمت او در روز 19 دی به پایان می‌رسد و افزود این نامه احتمالاً به دست سردار آجورلو نرسیده است. شایان ذکر است که رفیعی از 19 فروردین 94 به خدمت سربازی اعزام شده و طبق برگه اعزام به خدمت وی نیز مدت اضافه خدمت او «صفر روز» عنوان شده است و حتی اگر مسأله اضافه خدمت وی که برای تمامی افراد دچار تأخیر در شروع خدمت سربازی صدق می‌کند از سوی تراکتورسازی مطرح شده باشد، باز موجب عدم ترخیص وی از خدمت نمی‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dn7bj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام سربسته آجورلو: سروش را نمی دهیم! / کوتاه نمی آییم!