تاریخ انتشار: 1395/09/24 19:33
کد خبر: 243031

محمدربیعی: در نیم فصل دوم تیم را تقویت می کنیم

سرمربی بادران تهران بعد از اولین حضورش در این تیم در مقابل پارس جنوبی از نتیجه رضایت داشت.
محمدربیعی: در نیم فصل دوم تیم را تقویت می کنیم

به گزارش  فرتاک ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه بادران , سرمربی تیم فوتبال بادران درباره بازی امروز نارنجی پوشان گفت :

ربیعی درباره بازی تیم خود افزود : در این چند روزی که با تیم بادران کار را آغاز کردیم بیشتر روی مسائل روحی و روانی کار کردیم , با توجه به اینکه کارهای فنی و بحث تاکتیکی پروسه های بلند مدتی است ان شالله در ادامه تمرینات روی این مطلب کار می کنیم .

ربیعی افزود : در نیمه اول با تمام احترامی که برای پارس جنوبی قائل هستم اما حداقل زدن یک گل حق ما بود , اگر در نیمه اول به گل می رسیدیم , مدار بازی تغییر می کرد .

در نیمه دوم نیز در 25 دقیقه پارس بازی راکنترل کرد .

ربیعی درباره موقعیت سوزی بازیکنان خود گفت : به نظر من باید بازیکنان صرفه جویانه بازی کنند و از تک موقعیت ها استفاده کنند , سه موقعیت بالای 95 درصد از روی خط دروازه برگشت داده شد .

محمد ربیعی سرمربی نارنجی پوشان بادران درباره نیم فصل دوم و تعطیلات نیم فصل افزود : بدون شک در تعطیلات نیم فصل تیم را تقویت می کنیم تا ان شالله به اهداف خود در نیم فصل دوم برسیم .

ربیعی در پاسخ به سوالی درباره سطح فنی لیگ یک گفت : با وجود و حضور مربیانی مانند آقای مایلی کهن , ابراهیم زاده و تار تار سطح لیگ یک بالا رفته و بازی ها کاملا تاکتیکی و روی برنامه است

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnlgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی و آزمونی سخت در اولین دیدار/ پارس جنوبی به دنبال حضور در صدر، بادران در پی احیای مجدد