تاریخ انتشار: 1396/04/13 19:52
کد خبر: 198555

مشکل جدید مدافع ایرانی تیم اف سی سئول

مدافع ایرانی تیم اف سی سئول کره جنوبی همچنان موفق نشده ITC خود را برای بازی در این تیم دریافت کند.
مشکل جدید مدافع ایرانی تیم اف سی سئول

حدود 10 روز از عقد قرارداد خالد شفیعی با تیم اف سی سئول گذشته اما این بازیکن هنوز نتوانسته ITC خود را برای بازی در تیم کره‌‌ای دریافت کند. پس از نامه‌ای که باشگاه اف سی سئول به تراکتورسازی و فدراسیون فوتبال درباره صدور ITC شفیعی ارسال کرد، تراکتوری‌ها نامه پایان قرارداد او را زدند اما حالا مشکل جدیدی برای این بازیکن ایجاد شده است.

طبق قوانین فوتبال در سازمان لیگ  هر بازیکن باید حدود 8 میلیون تومان به عنوان حق خروج از استان بپردازد تا بتواند در تیم دیگری بازی کند. این در حالی است که طبق قوانین فیفا برای صدور ITC فدراسیون‌ها نمی‌توانند مبلغی را دریافت کنند. با این حال در ایران هیات‌های استان این پول را حتی برای صدور ITC از بازیکنان می‌گیرند.  از سوی دیگر سازمان لیگ 6 درصد از قرارداد بازیکنان را دریافت می‌کند اما حمایت خاصی از آن ها انجام نمی‌دهد و در قبال خواسته‌های بازیکنان اقدام ویژه‌ای نمی‌کند.

حالا این مشکل عجیب برای خالد شفیعی ایجاد شده است؛ بازیکنان که مبالغ زیادی از تراکتورسازی طلب دارند و مشخص نیست چه زمانی این مطالبات را دریافت می‌کنند، برای بازی کردن در لیگ کره جنوبی و لژیونرشدن باید به هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی هم پول پرداخت کند.

با این حال به نظر می‌رسد شفیعی مجبور است چنین مبلغی را به هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در اسرع وقت بدهد تا فدراسیون ITC او را برای بازی در لیگ کره جنوبی صادر کند و این بازیکن به دیدار هفته آینده تیمش برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4doznj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مراسم معارفه خالد شفیعی در اف سی سئول + فیلم