تاریخ انتشار: 1395/10/14 13:35
کد خبر: 238434

کامیابی نیا پرسپولیسی مثل حاج صفی سپاهان و انصاری فولاد!

کامیابی نیا پرسپولیسی  مثل حاج صفی سپاهان و انصاری فولاد!

،رسم ضیافت پنالتی‌ها در فوتبال، ستاره کشتن است. این یعنی شما هر چقدر هم برای تیمت زحمت کشیده باشی، باز ممکن است در یک بزنگاه مهم پشت ضربه پنالتی بایستی و با از دست دادن آن، یک عمر خودت را شرمنده هواداران کنی یا حداقل یک خاطره تلخ محونشدنی از دوران بازیگری‌ات به جا بگذاری.

در فوتبال معمولا بهترین‌ها پنالتی خراب می‌کنند و این اتفاق در جام حذفی امسال ایران هم حداقل در مورد سه بازیکن رخ داده است.

پرسپولیس در دو سال گذشته عالی بوده و آنقدر کم‌نقص عمل کرده که رقبا به سختی توانسته‌اند از این تیم سوتی بگیرند. با این حال حذف از مرحله یک‌سی‌ودوم جام حذفی برابر قشقایی شیراز، نقطه ضعف بزرگی بود که هنوز هم هواداران تیم‌های رقیب مشغول استفاده از آن هستند. آن مسابقه در پایان 120دقیقه به تساوی کشیده شد و در نهایت پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت. سرخپوشان در آن بازی دو ضربه را از دست دادند؛ یکی را شهاب زاهدی خراب کرد و دیگری را کمال کامیابی‌نیا از دست داد. کمال قطعا در این دو سال جزو بهترین‌های پرسپولیس بوده. او اما دو پنالتی مهم از دست داده که یکی از آنها برابر همین قشقایی و دیگری مقابل ذوب‌آهن در بازی برگشت لیگ پانزدهم بوده است.

محبوبیت احسان در سپاهان طوری است که موقع عکس تیمی، 10نفر می‌ایستند و فقط او می‌نشیند. با این حال قرعه خراب کردن پنالتی به نام او افتاد تا بار دیگر قاعده ناجوانمردی این پدیده به اثبات برسد!

دیگر نیازی به گفتن نیست که ساسان انصاری پارسال و به خصوص امسال در فولاد چه کرده و چطور خودش را به عنوان آماده‌ترین ستاره فعلی فوتبال ایران مطرح کرده است. با این حال حتی ساسان که ظرف 11بازی 12گل به ثمر رسانده هم نتوانست حریف «دیو پنالتی» شود و از این سرنوشت شوم فرار کند. در جریان مسابقه حذفی فولاد و نفت و گاز گچساران، وقتی کار به ضربات پنالتی کشید این انصاری بود که ضربه‌اش را از دست داد تا سرخپوشان اهوازی از گردونه مسابقات کنار بروند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8dok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین رحمتی به درد دربی می خورد؟!