تاریخ انتشار: 1395/09/24 22:59
کد خبر: 242982

تحلیل بعد بازی؛ ایرانجوان زنگها را به صدا در می آورد، راه آهن مردانه باخت

در هفته هفدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ دسته اول کشور ایرانجوان بوشهر در خانه با جشنواره گل از راه آهن استقبال کرد.
تحلیل بعد بازی؛ ایرانجوان زنگها را به صدا در می آورد، راه آهن مردانه باخت

به گزارش فرتاک ورزشی، شاگردان مفتخر بخوبی برای این دیدار آماده شده بودند. و بدنبال ادامه روند مثبت خود بودند. اما با شروع بازی بیشتر شاهد بازی عصبی بازیکنان ایرانجوان بودیم و همین موضوع باعث شده بود قرمزپوشان نتوانند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند. و تدابیر تهاجمی این تیم که بخوبی در هفته های گذشته پیاده میشد را شاهد نباشیم. تا اینکه بابا محمدی مرد اول خط حمله ایرانجوان و یکی از موثرترین بازیکنان ایرانجوان در این فصل موفق شد با فراری دیدنی پنالتی و اخراجی را بدست آورد. اما حسن شوشتری که خیلی مسلط و با اعتماد بنفس بالا پشت توپ رفته بود به سادگی پنالتی را از دست داد تا فشار و استرس ایرانجوانی ها بیشتر شود. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این نیمه خطوط سه گانه ایرانجوان خوب ظاهر نشدند که همین موضوع روند خوبی را برای ایرانجوان رقم نزده بودند.

در نیمه مربیان، ایرانجوان تیمی دیگر نشان داد که اصلا با نیمه اول قابل قیاس نبود. مفتخر در دقیقه 52 احسان اسدزادی سرعتی و تکنیکی را بجای محمد شمسی کُند وارد زمین کرد تا مرکز زمین ایرانجوان زنده شود و با سرعت بخشیدن به بازی به تدابیر خود برسد. که همینطور هم شد و سرعت بازی قرمزهای بوشهری بالا رفت. و در کنار بالا رفتن سرعتی تیمی ایرانجوان شاهد حضور موج دوم و سوم بودیم. پاس های چشم نواز گشنی پایه گذاری گلهای ایرانجوان در این دیدار شد. همکاریهای گشنی - قائدی - بابا محمدی و حجت اسلامی در خط آتش ایرانجوان روز پرگلی را برای این تیم رقم زد. مفتخر دو تعویض دیگر هم انجام داد ورود شجاعی بجای گشنی و بلیوند بجای حجت اسلامی که بیشتر جنبه مستحکم تر کردن کمربند خط میانی ایرانجوان بود.

ایرانجوانی ها با این برد موفق شدند خود را 21 امتیازی کنند و در رده سیزده قرار بگیرند. این برتری پرگل ایرانجوان باعث شد تفاضل گل این تیم نیز بهبود پیدا کند. تفاضل ایرانجوان تا قبل از این بازی 5- بود و حالا به صفر رسید.

تنها نکته منفی این دیدار برای ایرانجوان کارت زردهای ساده ای بود که بازیکنان ایرانجوان از داور گرفتند و دست آخر هم شاهکار محمد طارمی که سخت در تلاش بود که کارت قرمز را از داور بگیرد در وقتهای تلف شده به خواسته ی خود رسید.

ایرانجوان مفتخر هت تریک کرد تا 9 امتیاز با ارزش طی این سه هفته به خزانه ایرانجوان واریز شود.

سرمربی: سعید مفتخر

گلها:

ایرانجوان بوشهر/ مهدی قائدی "56" و "59" - حجت اسلامی "64" و "73" - بابا محمدی "84"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8nbp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ایرانجوان-راه آهن؛ فقرا به هم رسیدند/ شگفتی سازان رو در روی هم