تاریخ انتشار: 1396/08/15 14:33
مهاجم مس کرمان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 174937

دوست ندارم با مهدی قائدی مقایسه شوم/ الگوی من نیمار است

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان گفت: دوست ندارم با مهدی قائدی مقایسه شوم.
دوست ندارم با مهدی قائدی مقایسه شوم/ الگوی من نیمار است

 مهدی تیکدری مهاجم تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با صبای قم گفت: دو سه بازی بود که پیروزی کسب نکرده بودیم و نوار بردهای ما قطع شده بود اما خداروشکر برد خوبی مقابل صبا به دست آوردیم و به جدول مسابقات بازگشتیم.

وی درخصوص اینکه آیا نگاهی به آقای گلی در مسابقات لیگ یک دارد یا نه گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که در مرحله اول برای تیم مثمر ثمر واقع شوم و سپس به آقای گلی فکر کنم. اگر تیم به موفقیت برسد، قطعا موفقیت‌های شخصی نیز در پی آن است و نیم نگاهی به آقای گلی در مسابقات دارم.

تیکدری درخصوص نیمکت‌نشینی فصل قبل و فیکس شدن امسالش گفت: این مسئله فصل قبل برای من اتفاقی بود. آقای ابراهیم‌زاده در چند بازی از من استفاده کرد و بیشتر سلیقه‌ای بود اما امسال پیشرفت خوبی دارم و آقای نخعی نیز نقش مهمی در شکوفایی من داشت.

مهاجم مس درخصوص برخی تشابه بین وی و مهدی قائدی گفت: اصلا دوست ندارم با قائدی مقایسه شوم. شاید سبک بازی من و او یکسان باشد اما دوست دارم با بازیکن بزرگتری مقایسه شوم و الگوی ورزشی خاصی در ایران ندارم اما الگوی فوتبالی من، نیمار ستاره پاریسن ژرمن  می‌باشد.

تیکدری درخصوص بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: دفاع حریف مدافعین قدرتمندی دارد. یکی از بهترین مدافعان این تیم، مجید ایوبی است که فصل قبل نیز در ترکیب مس و همبازی ما بود و بسیار مدافع قدرتمندی است. خط حمله مس نیز آنقدر ضعیف نیست که نتواند به حریف گل بزند.

وی در خاتمه افزود: چمن ورزشگاه مسجدسلیمان هموار است و شرایط ایده‌آلی دارد و یقین دارم زیباترین بازی هفته، در مسجدسلیمان رقم خواهد خورد و روز سختی در انتظار مدافعین نفت در پیش رو خواهد بود.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7vb8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یکی/ باقری به رده دوم رسید، پاداش و تیکدری جا ماندند!
در هفته مصدومیت اسلامی‌خواه؛

تیکدری و پاداش ناکامان تقابل مس و ماهشهر
اختصاصی| فرصت سوزی دو مهاجم جوان؛

مهدی تیکدری در ناکامی هتریک می‌کند؟!
اختصاصی| آخرین فرصت برای مهاجم اول مس؛

آقای تیکدری؛ راه درخشش طولانی و سخت است
توصیه‌های مشترک به قائدی و تیکدری؛