تاریخ انتشار: 1396/03/13 14:46
کد خبر: 206461

شرط بازیکنان تراکتورسازی برای تمدید قرارداد

بازیکنان تراکتورسازی برای تمدید قرارداد خود خواستار دریافت مطالبات سال های گذشته خود شدند.
شرط بازیکنان تراکتورسازی برای تمدید قرارداد
تراکتورسازان به علت محرومیت نقل و انتقالاتی نمی توانند بازیکن جدیدی جذب کنند، براین اساس آن ها به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان فعلی خود هستند اما تاکنون به جز چند بازیکن نتوانستند موافقت دیگر بازیکنان خود را برای تمدید قرارداد جلب کنند. 
 
همه بازیکنان تراکتورسازی  به جز خالد شفیعی و فرزاد حاتمی با این تیم تبریزی قرارداد دارند اما آنهایی هم که قرارداد دارند خواستار پرداخت مطالبات فصل گذشته خود شدند تا برای فصل آینده در تراکتورسازی بمانند.
  
به هر حال مشکل عمده تمدید قراردادهای بازیکنان فعلی تراکتورسازی این است که برخی از بازیکنان از سه سال پیش از تراکتورسازی طلب دارند و منتظر تسویه حساب مطالبات خود هستند تا همچنان به فعالیت خود در این تیم ادامه بدهند. 
 
در حال حاضر فقط محمد نوری و گروسیان دروازه بان تیم تراکتورسازی قراردادشان را تمدید کردند و مابقی هنوز بر سر مسائل مالی با این تیم تبریزی به توافق نرسیدند. 
 
محمد ابراهیمی و ایران پوریان هم توافقات اولیه برای ماندن در تراکتورسازی را انجام دادند و در صورت پرداخت مطالبات فصل گذشته خود در تراکتورسازی باقی می مانند. 
 
خالد شفیعی هم بازیکن آزاد است و این بازیکن هم هنوز بر سر مسائل مالی با باشگاه تراکتورسازی به توافق نرسیده است و تکلیفش هنوز مشخص نیست. 
 
پاینده مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی ضمن تایید این مطلب گفت: بازیکنان فعلی تمایل به ماندن در تیم ما دارند اما آنها از سه سال پیش مطالبات خود را نگرفتند و خواستار تسویه حساب قراردادشان شدند تا در آینده با مشکل مواجه نشوند. 
 
وی درباره وضعیت جذب سه بازیکن آزاد بیان کرد: جواب استعلام فدراسیون فوتبال از فیفا برای جذب سه بازیکن آزاد آمده است و ما منتظر هستیم تا مسئولان فدراسیون فوتبال نظر نهایی خود را در این مورد بدهند که ما می توانیم بازیکن آزاد جذب کنیم یا اجازه این کار را نداریم. 
 
مدیر رسانه ای تراکتورسازی درباره وضعیت اخباری و آقایی گفت: مسئولان سایپا مخالفت خود را برای ماندن اخباری در تیم ما اعلام کردند اما ما همچنان پیگیر این موضوع هستیم تا رضایت باشگاه سایپا را برای حفظ اخباری جلب کنیم. آقایی هم قرار است مشکل چک میلیاردی اش را حل کند تا برای ماندن در تراکتورسازی مشکلی نداشته باشد. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: مدیریت باشگاه به دنبال تامین اعتبارات لازم است تا مطالبات بازیکنان پرداخت و مشکل تمدید قراردادشان برطرف شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4merzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مالکیت شفق بر تراکتورسازی تایید شد