تاریخ انتشار: 1396/02/12 23:05
مارکیزیو به فرم خوبی بازگشته است
کد خبر: 213313

الگری :ژاردیم در موناکو فوق العاده کار کرده است

سرمربی یوونتوس معتقد است گونزالو هیگواین فصلی عالی را سپری می کند.
الگری :ژاردیم در موناکو فوق العاده کار کرده است

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پیش از بازی برابر موناکو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا درکنفرانس خبری حاضر شد و گفت:

بدون خدیرا، سیستم تغییر نخواهد کرد. خدیرا بازیکنی فیزیکی تر است و مارکیزیو تحرک بیشتری دارد. کلودیو در فرم خوبی قرار دارد و نسبت به ماه پیش وضعیت بهتری دارد. مارکیزیو بازیکن مهمی برای ماست که دوباره در دسترس ما قرار گرفته است. موناکو با سرعت بالایی بازی خواهد کرد. ان ها با دو فصل پیش تفاوت زیادی دارند. گل نخوردن تیم؟ با نگاهی به آمار تصور پیش رفتن بازی در راهی خاص آسان به نظر می رسد اما فوتبال یک بازی غیر قابل پیش بینی است. موناکو در مراحل پایانی علاقه زیادی به زدن گل های فراوان دارد و بنابر این باید به آن ها احترام بگذاریم و همچنین حواس مان جمع باشد تا در دو بازی رفت و برگشت با تمام توانایی مان بازی کنیم زیرا دیدار برابر موناکو بسیار پیچیده است. 

الگری در ادامه افزود:

طبیعتا داشتن نه امتیاز اختلاف با چهار بازی باقی مانده در سری آ بسیار خوب است اما این موضوع تغییری در ذهنیت یا روش ما برای آماده سازی برای دیدار برابر موناکو ایجاد نمی کند. برای دربی تورین تنها چند روز فرصت برای آماده سازی داریم و قطعا می خواهیم در این بازی پیروز شویم. آمار نشان می دهد که موناکو در دفاع و حمله تغییر کرده است و آن ها تمایل زیادی برای گلزنی دارند گرچه دو سال پیش استحکام در خط دفاع را در دستور کار قرار داده بودند. ژاردیم کار فوق العاده ای انجام داده است و آن ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و در فرانسه صدرنشین هستند. آیا فصل آینده سرمربی یوونتوس خواهم بود؟ بعدا با باشگاه دیدار خواهم کرد اما اکنون وقت کافی برای صحبت در مورد این حرف ها را نداریم زیرا باید به چیزهای دیگری فکر کنیم.  

هیگواین بر خلاف ایتالیا، در اروپا گل های زیادی به ثمر نرسانده است. الگری در این خصوص گفت:

هیگواین برای تقویت قابلیت های تهاجمی تیم به یوونتوس آمد و او فصل فوق العاده ای را سپری می کند و گل های زیادی به ثمر رسانده است. اما هیگواین تنها بخاطر گل هایش بازیکن ارزشمندی نیست بلکه او در دیدار بارسلونا بسیار خوب بازی کرد. اگر گونزالو فردا گلزنی کند شما احتمالا خواهید گفت که هیگواین مرد لیگ قهرمانان است اما در حقیقت او فصلی عالی را سپری می کند.  

الگری همچنین به ستایش موناکو و رادامل فالکائو پرداخت:

قبل از مصدومیت، فالکائو یکی از بهترین مهاجمان جهان بود و در حال حاضر او در حال تبدیل شدن به یکی از مهاجمان فوق العاده و خطرناک دنیاست. فالکائو یک مهاجم چارچوب شناس است و تجربه زیادی دارد. ام باپه نیز سرعت و تکنیک زیادی دارد. کل تیم موناکو در دو سال اخیر پیشرفت زیادی داشته است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvz98

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرکز یوونتوس به مالکیت توپ در دیدار مقابل موناکو