تاریخ انتشار: 1396/07/15 17:39
دروازه بان گل گهر در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 179388

روزبه سینکی: قسمت نبود به صبا بروم/ از حضور در سیرجان خیلی خوشحالم

روزبه سینکی دروازه بان جدید گل گهر سیرجان پس از امضاء قرارداد در اولین تجربه بازی خود مقابل بادران تهران برای گل گهر درون دروازه ایستاد و با یک بازی درخشان خود سبب شد سیرجانی ها یک امتیاز دشت کنند.
روزبه سینکی: قسمت نبود به صبا بروم/ از حضور در سیرجان خیلی خوشحالم

 روزبه سینکی در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص شرایط این تیم گفت: شرایط به نحوی رقم خوردکه باشگاه گل گهر سیرجان این درخواست را داشت که بنده به این تیم ملحق شوم. آقای جواهری، بدخشان و آقای فتح آبادی مدیر زحمتکش این تیم به بنده لطف داشتند چرا که در گذشته نیز با گل گهر سابقه همکاری داشتم و صلاح دیدند که نیاز تیم را برطرف می‌کنم و به همین منطور، از حضور در سیرجان بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: آقای مرتضی یکه نیز کمک اول آقای بگوویچ و آقای زمانی مربی دروازه بانان گل گهر به من لطف داشتند و همین امر سبب بازگشت من به سیرجان و حضور در تیم گل گهر شد.

سینکی درخصوص درخشش در بازی با بادران گفت: بازی با بادران به خوبی انجام شد، من نیز اولین بازی را برای گل گهر انجام دادم و از شرایط بدنی نا آماده ای برخوردار بودم اما همین که توانستم رضایت بخش عمل کنم، برایم خوشحال کننده است.

وی در توضیح پیشنهاد صبای قم گفت: قسمت نبود که به صبا بروم علی رقم قرارداد داخلی که بسته بودم ولی خوشحالم که دست تقدیر من را دوباره به سیرجان رساند. من نیز در بازی سنگینی انجام وظیفه کردم و از آقای زمانی سپاس گزارم که در مدت یک هفته بنده را به شرایط بدنی برای انجام مسابقه رساند من هم سعی کردم از تجربه خود استفاده کنم و مثمر ثمر باشم.

وی در توصیف دیدار با بادران گفت: بازی سنگینی بود و خدا را شاکرم که تیم گلی را دریافت نکرد. نیمه اول بازی برابری بود ولی در نیمه دوم کفه ترازو به نفع بادران سنگینی می کرد و موقعیت های خطرناکی بر روی دروازه ما به وجود آوردند که خدارا شکر بی نتیجه ماند.

دروازه بان گل گهر افزود: بازی بعدی قطعا برای برد می رویم چرا که تیم برای قهرمانی بسته شده است و می رویم تا با کسب پیروزی امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

سینکی در خاتمه خاطر نشان کرد: در پایان صحبت هایم از مردم خوب سیرجان سپاس گذارم که در این مدت بازهم به بنده لطف داشتند. از اقای جواهری و بدخشان، مرتضی یکه و اقای وینگو بگوویچ که از بنده به دلیل عملکردم تمجید کردند، امیدوارم که در پایان فصل تیم خوب گل گهر سیرجان به لیگ برتر صعود کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4paqma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار تساوی های ربیعی و بادران رو به افزایش است؛ ترسوها به بهشت نمی روند!
گل گهر سیرجان 0 بادران تهران 0 ؛

تساوی گل گهر و بادران به سود رقبا/ یک امتیاز بیهوده برای دو تیم مدعی!
حساس‌ترین بازی هفته، کم‌گل‌ترین بازی هفته شد؛

تغییرات گسترده ربیعی در بادران/ مهاجم تیم امید دعوت شد!
اختصاصی| زوج احتمالی خط حمله بادران مقابل گل گهر؛

لیست 21 نفره گل گهر مقابل بادران/ شهسواری نرسید!
وینگو با سه غائب به مصاف بادران خواهد رفت؛