تاریخ انتشار: 1396/02/27 08:19
کد خبر: 210316

تغییرات ملموس پرسپولیس؛ دوباره امید،‌ دوباره احمد

جدایی شهاب کرمی و آرام‌طبع از پرسپولیس. پس از پایان لیگ برتر شانزدهم، حالا سرخپوشان قصد تغییر در ترکیب تیمشان را دارند.
تغییرات ملموس پرسپولیس؛ دوباره امید،‌ دوباره احمد

شهاب کرمی و آرام‌طبع، دو بازیکنی هستند که در پرسپولیس زیاد فرصت بازی کردن پیدا نکردند و نتوانستند آن طور که باید، خودشان را نشان بدهند. کرمی یکی از بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع سرخپوشان اضافه شد. او در یکی دو بازی هم با نظر برانکو به میدان رفت، اما هرگز نتوانست انتظارات را آن طور که باید، برآورده کند. کرمی یکی از مهره‌هایی است که احتمالا از جمع سرخپوشان جدا می‌شود. این در حالی است که دومین بازیکنی هم که این فصل به احتمال فراوان از جمع شاگردان برانکو جدا می‌شود، محمدامین آرام‌طبع است؛ بازیکنی که به نظر می‌رسد برانکو اعتقادی به او ندارد.

با جدایی این دو بازیکن پیمان شیرزادی، مدافع چپ استقلال خوزستان به عنوان اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی آرام‌طبع محسوب می‌شود. از طرف دیگر، سینا عشوری و سیامک نعمتی، مذاکرات جدی برای پیوستن به پرسپولیس انجام داده‌اند.درباره وضعیت سعید آقایی نیز باید گفت، باشگاه گسترش فولاد تبریز خواهان مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان شده تا در قبال این مبلغ رضایت نامه آقایی را صادر کند. بر همین اساس به نظر می‌رسد، حضور این بازیکن در پرسپولیس منتفی شده باشد، اما در گیر و دار این اخبار و در حالی که پرسپولیسی‌ها نقل و انتقالات را آغاز کرده‌اند، شنیده شده که امیدعالیشاه و احمد نوراللهی هم موفق شده‌اند برگه کسر خدمت خود را بگیرند تا شرایط برای بازگشت آنها به جمع سرخپوشان در آینده‌ای نزدیک فراهم شود.

بازیکنان سرباز تراکتورسازی که به‌دلیل محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن دوران کوتاهی در این تیم داشتند، اگر مشکل خاصی پیش نیاید، از اوایل مردادماه به پرسپولیس برمی‌گردند و این تیم را در فصل جدید رقابت‌های لیگ و دیگر مسابقات همراهی می‌کنند. با آمدن عالیشاه و نوراللهی، لیست پرسپولیس برای فصل آینده بسته خواهد شد. در حال حاضر با آمدن گادوین منشا و شجاع خلیل‌زاده به جمع سرخپوشان، لیست این تیم فقط یک جای خالی دارد و برانکو باید برای بازگشت بازیکنان سرباز تیمش نام یک بازیکن دیگر را هم از لیست بزرگسالان پرسپولیس خارج کند، البته به‌شرطی که سروش رفیعی و کمال کامیابی‌نیا قراردادشان را با پرسپولیس تمدید کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pv8b6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست ورودی، خروجی و ماندنی‌های پرسپولیس