تاریخ انتشار: 1396/01/26 19:47
سرمربی ایرانجوان بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 216916

مفتخر: برای ماندن در لیگ یک هنوز امتیاز می‌خواهیم

سعید مفتخر سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت:برای ماندن در لیگ یک هنوز امتیاز می خواهیم.
مفتخر: برای ماندن در لیگ یک هنوز امتیاز می‌خواهیم

به گزارش فرتاک ورزشی، وی با بیان این مطلب تاکید کرد:از روزی که تیم را تحویل گرفتم هدفم نگه داشتن ایرانجوان بود و خوشحالم در یک جایگاهی قرار داریم که برای ماندگاری امیدوارم.خیلی از مربیان در لیگ دسته اول و حتی دسته دوم مربی میکنند و البته برخی هم بیکار می مانند اما مطمئن باشید سرمربی گری در تیمهایی که بودجه مصوب و مشخصی ندارند کار بسیار دشواری است.ایرانجوان ریشه دارد و هوادارانی که بیش از چند دهه در کنار تیم حضور دارند و برای من یک افتخار است که در این باشگاه کار کرده ام.وقتی بازی تمام می شود و اشک شوق پیرمرد سالخورده ای را  می بینم که سالهاست با نام ایرانجوان زندگی  می کند ،بهترین هدیه را میگیرم. باید شخصا از مردم بوشهر و هواداران ایرانجوان قدردانی کنم که با حمایت خود ما را شرمنده کردند.

سرمربی ایرانجوان در مورد بازی مقابل فولاد یزد تصریح کرد:حساسیت و خاص بودن این بازی را به بچه ها گوشزد کرده بودم.گل زودهنگام جریان بازی را عوض کرد و حریف را به لاک دفاعی برد.

وی در پاسخ به این سوال که تعویض علی پروینی انجام دادی و یک مدافع را به خط حمله بردی گفت:والا ما کجا و علی آقا کجا،پروین یکی از اسطوره های فوتبال ماست که بدون شک خدمات زیادی به فوتبال انجام داده و اگر از ایشان هم الگو برداری کنیم باعث افتخار است.گاهی در فوتبال لازم است ریسک کنی و خوشحالم تدبیر کادر فنی جواب داد.

مفتخر اضافه کرد: در نیمه دوم تغیر تاکتیک دادیم که شکر خدا جواب داد.شاید این نکته را آنهایی که به تیم نزدیک نیستند زیاد متوجه نشوند اما من و دیگر اعضای کادر فنی که ماههاست با بچه ها زندگی می کنیم کاملا در جریان قرار داریم،بازیکنانم با قلبشان بازی می کنند و این برای من و هواداری که روی سکو نشسته خیلی ارزشمند است.

وی ادامه داد: از پاداش خبری نیست و به عنوان مثال بازیکن ۱۵ میلیونی من ۷درصد قرارداد خود را دریافت می کند محاسبه کنید چقدر خواهد شد؟”زیر یک میلیون” که پاداش برخی تیمهای لیگ دویی است که هم اکنون در کورس صعود قرار دارند.پس باید ستایش کرد این همه تلاش بازیکنان ایرانجوان را که به عشق مردم وارد زمین می شوند.

سعید مفتخر از کمک ۱۰۰ میلیون تومانی استانداری بوشهر به تیمش تقدیر کرد و اضافه کرد:از دکتر سالاری ممنونم همین مبلغ هم کمک خرج بچه های تیمم شد.شخص مهندس باستی معاون محترم استاندار با حضور در تمرین تیم و حتی تماشای بازی ما ،کار بسیار بزرگی انجام داد که وظیفه دارم از وی هم تشکر کنم.

وی افزود: حضور مسئولان انگیزه بازیکنان را بالا می برد،جا دارد از زحمات رییس اداره کل ورزش و جوانان هم تشکر کنم که در مواقع حساس به داد ما رسید تا سفرهای ایرانجوان انجام شود.این حس وفاق و یکدلی در بوشهر میان مسئولان باعث پیشرفت فوتبال خواهد شد،این فوتبال حالا در تیمهای ملی مختلف نماینده دارد که افتخار بزرگی است.

سرمربی ایرانجوان در مورد بازی حساس مقابل سپیدرود رشت و میزبانی این تیم مدعی صعود حرفهای جالبی زد:سپید رود هم مانند ایرانجوان ریشه دار است و به خوبی می دانم مردم رشت چقدر تیمشان را دوست دارند.

وی در پایان گفت: ما هم ایرانجوانیم و برای بقا در لیگ یک امتیاز می خواهیم ،مطمئن هستم یک بازی زیبا را شاهد خواهیم بود و برای امتیاز راهی شمال خواهیم شد.سپید رود رو به جلو و هجومی بازی می کند و من هم به شخصه از دفاع کردن لذت نمیبرم و با همه توان برای کسب امتیاز وارد زمین خواهیم شد تا خیال هوادارانمان در بوشهر از ماندن ایرانجوان ۷۰ ساله در لیگ یک امسال راحت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvok6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مفتخر: حمایت 100 میلیونی مسئولین سبب شد تا پیروز میدان شویم
اختصاصی| سرمربی ایرانجوان بوشهر مطرح کرد؛